  • Data: 2013-03-13 13:41:57
    Temat: Re: brak domofonu i skrzynki na listy - czy tak moze byc?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest taka, że drzwi mają się dać wyważyć lub rozwalić za pomocą
    > posiadanego przez strażaków sprzętu w ileś tam minut.

    Czy dotyczy to korytarzy i innych ciągów komunikacyjnych?

    Bo np. taką kanapę czy szafę można bez problemu "spacyfikować" w ciągu
    kilku minut, zwłaszcza posługując się sprzętem strażackim, a
    administracje wszelkie dbają o to żeby na korytarzach nic nie stało -
    powołując się właśnie na kwestie ppożarowe.

    Tak czuję że demontaż zamku był spowodowany właśnie powyższym. Inna
    sprawa czy słusznie, ale na 99% to właśnie grało w głowie demontażyście.

    > Ponadto odnoszę wrażenie, że wystarczyłby zamek z blokadą
    > klamki (lub bez klamki) wyłącznie od zewnątrz, dający się
    > otworzyć od środka.

    Albo najtaniej - wkładka z pokrętłem z jednej strony.

    p. m.