  • 11. Data: 2004-10-06 10:45:23
    Temat: Re: bledne kolo z kupnem mieszkania
    Od: tan <a...@a...invalid>

    Umowa jest potrzebna tylko do _wypłaty_ kredytu.
    Zdolność kredytową moga Ci wyliczyć w każdym banku
    praktycznie "na ładną facyjatę". Przynajmniej w
    każdym banku, który ja odwiedziłem tak było (Nordea,
    mBank, GP, ING, Multibank i PTF).

    Bez wypłacania pieniędzy, ale już z formalnie
    ustaloną zdolnością i potwierdzeniem z banku możesz
    uzyskać promesę. Jej koszt to od 50 - 300 PLN (tam,
    gdzie ja sprawdzałem).

    Powodzenia.

    --
    tan
    -----------

  • 12. Data: 2004-10-06 10:46:28
    Od: Jerzy Radzimowski <K...@r...com>

    ... i szerszen napisał(a):
    > tu nie chodzi o to czy bank ma czy nie ma obowiazku, bo to oczywiste, tylko
    > o to ze jednym z warunkow jakie kredytobiorca musi spelnic, jest
    > dostarczenie umowy, ktora to niczego nie zmienia w zdolnosci kredytowej ....

    Czyz bank nie wydaje wczesniej promesy kredytowej na podstawie ktorej mozna
    podpisac umowe przedwstepna

    --
    J.R.(J(kropka)Radzimowski(malpa)adbglobal(kropka)com
    )

  • 13. Data: 2004-10-06 12:27:17
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 6 paź o godzinie 11:43, na pl.soc.prawo, Adam Iganowicz napisał(a):

    > nic innego mi nie pozostalo ;)

    Wyjmij ze skarpety kasiórkę!
    W każdym banku będą tego żądać - to normalna procedura!!

    --
    Herbi
    06-10-2004 14:27:15

  • 14. Data: 2004-10-07 09:15:15
    Od: #Dan# <d...@p...pl>

    Dnia 2004-10-06 12:00, Użytkownik IP napisał:

    > z tego co mi wiadomo przy określaniu zdolności kredytowej nie jest konieczna
    > jakakolwiek umowa... w wielu bankach mozesz to sam sprawdzic np. na stronie
    > internetowej (mnie udalo sie to nawet telefonicznie)
    > Kiedy ja zaczynałam najpierw sprawdziłam jakie mam możliwości i czy wogóle
    > je mam
    > co innego jeśli składasz wniosek o udzielenie kredytu... :-(

    Owszem mozna - tak ze wychodzila mi zdolnosc na 250 tys. :D
    Po zlozeniu wniosku nagle sie okazalo ze max to 40 tys. :D

  • 15. Data: 2004-10-07 09:15:40
    Od: #Dan# <d...@p...pl>

    Dnia 2004-10-06 12:46, Użytkownik Jerzy Radzimowski napisał:

    > Czyz bank nie wydaje wczesniej promesy kredytowej na podstawie ktorej mozna
    > podpisac umowe przedwstepna

    Od pol roku nie wydaja.