eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłędna cena - co dalej? › Re: błędna cena - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: błędna cena - co dalej?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 15:57:22 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <gs4p68$91h$1@news.onet.pl>
    References: <gs4kkn$bq1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ahr98.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1239803912 9265 83.16.199.98 (15 Apr 2009 13:58:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Apr 2009 13:58:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:584685
    [ ukryj nagłówki ]

    mirek wyskrobał(a):
    > witam,
    > wprowadzając produkt do sklepu internetowego nie dobiłem 2 z przodu,
    > co w efekcie spowodowało, że towar zamiast 216,00 zł został
    > wystawiony w cenie 16 zł. Towar sprzedawany jest w cenie 216,00 zł -
    > sugerowanej przez producenta. Klient zakupił 4 sztuki takiego towaru,
    > po zauważeniu pomyłki poinformowałem go o tym, przeprosiłem i
    > podałem, że nie możemy zrealizować tego zamówienia. Zamówienie miało
    > być płatne przy odbiorze przesyłki. Klient żąda wydania mu towaru w
    > cenie 16 zł za sztukę. Jakie jest wyjście z takiej sytuacji?

    Spróbuj się jakoś dogadać. Zaoferuj rabat, gratisy itd. Akurat prawo nie
    chroni Ciebie, bo się po ludzku pomyliłeś, tylko chroni konsumenta, który
    uwierzył w cenę jaką zaoferowałeś (choćby pomyłkowo). Jeżeli nie zachodzą
    wyjątki wskazane w art. 84 KC, a które przywołałem w innym poście w tym
    wątku, to przy zaciekłości klienta będzie on miał szanse wyegzekwować od
    Ciebie towar za 16 zł albo domagać się odszkodowania.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1