    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: blad kasjerki, brak biletu, mandat
    Date: Mon, 24 Nov 2003 19:57:50 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc237.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Ja proponowal bym problem przedstawic na grupie pl.misc.kolej. Ta grupa
    jest jak najbardziej wlasciwa, ale tam jest wiecej specjalistów od biletów
    kolejowych. Zreszta przejrzenie archiwum tamtej grupy powinno wiele
    wyjasnic.

    Uwazam, ze co do zasady pracownicy RENOMY w tym wypadku mieli racje. W
    koncu bilet nie obejmowal odcinka G-H, a oni nie moga znac tabel platnosci
    na pamiec. Ja bym proponowal jednak wystosowac pismo do PKP z prosba o
    anulowanie kary. I moim zdaniem wystarczajacym argumentem bedzie fakt, ze
    cena biletu A-H i A-G jest jednakowa. Z tym, ze moga sie przychylic, ale
    nie musza.