  • Data: 2003-11-25 17:39:57
    Temat: Re: blad kasjerki, brak biletu, mandat
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwołanie
    > od nałożonej należności za przejazd

    od nałozonej opłaty dodatkowej.

    > Nie mogło dojść z mojej strony do pomyłki podczas zakupu biletu.
    Jestem
    > studentem Politechniki Gdańskiej, i nie pomyliłbym przystanku
    > Gdańsk-Politechnika z żadnym innym, natomiast kupno przeze mnie biletu do
    > stacji bliższej niż Gdańsk Politechnika było by pozbawione sensu, gdyż z
    > usług SKM korzystam tylko w celu dojazdu i powrotu ze szkoły.

    ...a ponadto nadmieniam raz jeszcze iz cena mojego biletu jest identyczna z
    ceną biletu, który powinienem nabyc, także chęć pozyskania oszczędnosci
    kosztem PKP równiez nie wchodzi w grę.

    > Załączniki:
    > Kserokopia biletu nr 123456
    > Kserokopia legitymacji studenckiej nr 123456/XYZ

    Druk wezwania też wypadałoby dołączyć. No i oczywiscie nie zapomnij wysłac
    poleconym zeby cos nie zginęło.

    pdr
    Olo