    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: blad kasjerki, brak biletu, mandat
    Date: Mon, 24 Nov 2003 01:16:05 +0100

    Uzytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisal w wiadomosci
    news:bprft5$3p3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > bilet, pozatym ze firma nie odpowiada za to, bo to podrozny musi sprawdzac
    > czy bilet jest dobry, bo tak pisze na oknie kasy.

    Skadinad ma racje - na okienku kasy jest wyraznie napisane, ze nalezy to
    sprawdzic.

    > Wariant z tym zeby 2 studentow Politechniki Gdanskiej podalo zla stacje
    > (stacja nazywa H sie Gdansk Politechnika) to jest chyba malo prawdopodobne
    > :)

    Dlaczego skoro przerobiliscie wariant cytuje "Zaden z nas niczego nie
    zauwazyl i jezdzilismy sobie spokojnie do niedawna
    na takim bilecie.":-))

    Na pocieche Ci powiem, ze przerobilam to samo. Jadac z moim miesiecznym
    synkiem wykupilam bilet na pociag relacji kraków-katowice i zaplacilam tyle
    co zawsze, wsiadlam do przedzialu tuz przy kierujacym pociagiem [przedzial
    dla podróznych z duzym bagazem - w moim przypadku byl to wózek]. I gdy
    przyszlo do spawdzania biletów okazalo sie, ze jedziemy na gape bo bilet mam
    do Tarnowa:-) Ewidentna pomylka pani w kasie - mozliwe, ze ktos przede mna
    kupowal do Tarnowa a jej sie wybilo po raz drugi. Ja poniewaz cena sie
    zgodzila nie sprawdzilam, chyba ten pierwszy a na pewno ostatni raz w
    zyciu:-))) Konduktor byl laskaw dla kobiety z dzieckiem u piersi i obylo sie
    bez kary. Ale od tej pory czytam wnikliwie bilety mimo, ze podrózuje ta
    trasa 2x w tygodniu. Wam tez radze:-)))

    Mozecie napisac odwolanie ale czy PKP je uzna to inna bajka - wcale bym sie
    nie zdziwila gdyby je odrzucili wlasnie dlatego ze podrózny ma obowiazek
    sprawdzic czy otrzymany bilet jest zgodny z jego oczekiwaniami

    HaNkA