eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobiuro turystyczne nie chce przesłać rachunku › Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
  • Data: 2016-09-07 10:37:23
    Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 7 Sep 2016 10:19:07 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ale na czym Ci zależy: na rachunku za wykonaną (!!) usługę jako na papierze do
    oprawienia w ramki, czy na pieniądzach?

    Byłem ubezpieczony, więc rachunek (jeden już mam) będzie stanowić podstawę
    do wydębienia zwrotu kosztów akcji ratowniczej od ubezpieczyciela.
    Jeszcze chętniej widziałbym zwrot owych ~2300 zł od biura, na co jednak (po
    dobroci) nie liczę.

    Swoją drogą, nie bardzo ogarniam, na co mogli wydać tyle pieniędzy (1
    nocleg i wyżywienie dla 4 osób tudzież kilkunastokilometrowy dojazd
    samochodem z powrotem w góry), więc pewnie czekają aż się znużę i dam sobie
    spokój.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Wierzę, że tam w górze jest coś, co czuwa nad nami.
    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1