  • Data: 2016-09-07 15:34:36
    Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Sep 2016 15:22:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie, sugeruję kontakt z Policją.

    Kontakty z Policją powinny wyjść taniej, niż z adwokatem, do którego zawsze
    zdążę.

    Na razie zaczekam do października i jeśli nie dostanę dodatkowego rachunku
    za akcję, pofatyguję się na komisariat.

    Niezależnie od tego, pomysł z zawiadomieniem US, gdybym nie dostał
    dodatkowego rachunku od firmy z Peru, wprawił mnie w dobry humor.

    Bardzo dziękuję wszystkim dyskutantom. Na co dzień nie mam do czynienia z
    szeroko rozumianym prawem, dlatego nie wiem tego, co dla innych jest
    oczywiste.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554