eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobiuro turystyczne nie chce przesłać rachunku › Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
  • Data: 2016-09-07 12:07:41
    Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:57cf2c42$0$12553$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 06-09-16 o 14:43, Olin pisze:
    >> W oczekiwaniu na rozwój wypadków pragnę zapytać: czy jest jakiś
    >> przepis,
    >> który nakazuje firmom (w tym biurom podróży) wystawianie rachunków
    >> i czy z
    >> tym się idzie sądu, zgłasza na komisariacie policji albo powiadamia
    >> Urząd
    >> Skarbowy? Mówiąc krótko, do kogo się zwrócić, jeżeli za miesiąc nic
    >> się nie
    >> zmieni?
    >Moim zdaniem doszło do oszustwa polegającego na tym, że biuro
    >postanowiło zarobić na Tobie. Płaciłeś za akcje Peruwiańczyków i taki
    >rachunek dostałeś - widocznie u nich tak jest. Dodatkowe koszty biura
    >to
    >osobna sprawa i jeśli chcieli ich zwrotu od Ciebie, to powinni
    >poinformować przed wpłatą przez Ciebie, że 900 USD jest dla
    >Peruwiańczyków, a reszta dla nich.

    Niekoniecznie. Przelewy zagraniczne kosztuja i to dosc sporo.
    A jeszcze kwestia VAT zostaje :-)

    >>Sprawa zatem nadaje się po prostu do
    >>zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    A wystarczy spytanie czy spytac US jak wyglada kwestia podatku VAT od
    zaliczki :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1