  • Data: 2016-09-07 09:46:31
    Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Sep 2016 22:50:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem doszło do oszustwa polegającego na tym, że biuro
    > postanowiło zarobić na Tobie. Płaciłeś za akcje Peruwiańczyków i taki
    > rachunek dostałeś - widocznie u nich tak jest. Dodatkowe koszty biura to
    > osobna sprawa i jeśli chcieli ich zwrotu od Ciebie, to powinni
    > poinformować przed wpłatą przez Ciebie, że 900 USD jest dla
    > Peruwiańczyków, a reszta dla nich. Sprawa zatem nadaje się po prostu do
    > zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    Dziękuję za odzew.
    W istocie, przed wykonaniem przelewu o żadnych dodatkowych kosztach biura
    nie było mowy, na co oczywiście nie mam dowodów; mogę tylko służyć własnym
    słowem honoru.

    Rozumiem zatem, że sugerujesz wkroczenie na trudną drogę sądową.
    Przepraszam za naiwne pytanie, ale w sądach nie bywam. Załóżmy, że biorę
    adwokata i wygrywam sprawę. Czy jego wynagrodzenie zostanie mi
    zrekompensowane przez pozwanego i co z kosztami dojazdu; mieszkam w
    Krakowie, a biuro jest z Wrocławia, więc ewentualna rozprawa potoczy się
    zapewne przed wrocławskim sądem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek