  • 21. Data: 2006-05-11 13:32:44
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    A tak poza tym co już napisałem:

    Co za czasy by nie stosować się do zasady pacta sunt servanta.

    Umowa, umową, ale ja i tak będzie cwańszy ... to jest sposób rozumowania
    obecnie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 22. Data: 2006-05-11 14:21:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Umowa, umową, ale ja i tak będzie cwańszy ... to jest sposób rozumowania
    > obecnie.

    Obecnie? To siedzi w polskiej mentalnosci bardzo głeboko. W
    "Samych Swoich" genialnie to pokazali... ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 23. Data: 2006-05-11 14:26:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    januszek napisał(a):

    > Obecnie? To siedzi w polskiej mentalnosci bardzo głeboko. W
    > "Samych Swoich" genialnie to pokazali... ;)

    Doprecyzuje: Według mnie to niestety narasta.

  • 24. Data: 2006-05-11 14:27:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen napisał(a):

    > bo polacy lubuja sie w tworzeniu martwych przepisow :)

    To nie żaden przepis, tylko umowa między przewoźnikiem i pasażerem.

  • 25. Data: 2006-05-11 14:28:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Johnson napisał(a):

    [...]

    > Doprecyzuje: Według mnie to niestety narasta.

    Bo to dziala...

    j.

  • 26. Data: 2006-05-11 15:07:38
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Naprawdę?

    naprawde

    > No właśnie umowa zawarta z tobą, a nie kimś innym. Kwestie dowodowe
    > zostawmy na marginesie, bo one nie wpływają na treść umowy.

    umowa z anonimowym uzytkownikiem

    > Jak ktoś nie umie czytać, to potem pisze tak jak ty teraz.

    no wlasnie, jak widac nie umiesz czytac, lub nie odrozniasz biletow
    czasowych od okresowych imiennych

    > Umowa czasowa dotyczy przewiezienia konkretnej osoby w konkretnym czasie.

    umowa dotyczy swiadczenia uslugi w konkretnym czasie

    > Zazwyczaj przewoźnicy mają również droższe bilety na okaziciela.

    zgadza sie i dlatego bilety czasowe sa tylko na okaziciela

    bardzo lubie miec racje i na twoje, w tym wypadku, nieszczescie ja mam,
    przynajmniej jesli chodzi o warszawe i jej ztm, jakbys mial watpliwosci
    zapraszam do regulaminu przewoznika, rozdzial 3 paragraf 20

  • 27. Data: 2006-05-11 15:08:42
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Umowa, umową, ale ja i tak będzie cwańszy ... to jest sposób rozumowania
    > obecnie.

    zanim zaczniesz komus cos "imputowac" :) zapoznaj sie z faktami

  • 28. Data: 2006-05-11 15:13:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerszen napisał(a):

    > zanim zaczniesz komus cos "imputowac" :) zapoznaj sie z faktami

    To akurat była moja ogólna uwaga.
    Zresztą nie wiem o jakich "faktach" mówisz.

  • 29. Data: 2006-05-11 15:21:06
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytaniepowania
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerszen napisał(a):

    > umowa z anonimowym uzytkownikiem

    Nie ma czegoś takiego jak umowa z anonimowym użytkownikiem. Zawsze
    stroną umowy przewozu jest przewoźnik i konkretny pasażer. To się nazywa
    umowa adhezyjna.

    > no wlasnie, jak widac nie umiesz czytac, lub nie odrozniasz biletow
    > czasowych od okresowych imiennych

    ojjejjje, co to będzie ...

    > umowa dotyczy swiadczenia uslugi w konkretnym czasie

    To tylko ty tak twierdzisz. Ja twierdzę inaczej i to ja mam rację.

    > zgadza sie i dlatego bilety czasowe sa tylko na okaziciela

    Przeczytaj jeszcze raz i pomyśl.
    Skoro w regulaminie jest zakaz "odstępowania biletu innej osobie po jego
    skasowaniu" to nie jest bilet "na okaziciela", tylko na osobę, która
    bilet skasowała.

    > bardzo lubie miec racje i na twoje, w tym wypadku, nieszczescie ja mam,
    > przynajmniej jesli chodzi o warszawe i jej ztm, jakbys mial watpliwosci
    > zapraszam do regulaminu przewoznika, rozdzial 3 paragraf 20

    Ktoś pisał że to regulamin w szczecinie. Jedź tam i przeczytaj.
    Regulamin warszawskiego ztm nie obowiązuje innych przewoźników, który
    mają własne. Warszawa nie jest pępkiem wszechświata, a ty nie masz racji.

  • 30. Data: 2006-05-11 15:46:31
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie ma czegoś takiego jak umowa z anonimowym użytkownikiem. Zawsze stroną
    > umowy przewozu jest przewoźnik i konkretny pasażer. To się nazywa umowa
    > adhezyjna.

    konkretny znaczy okaziciel

    > To tylko ty tak twierdzisz. Ja twierdzę inaczej i to ja mam rację.

    nie tylko ja, jak widac warszawski przewoznik tez, co jest dosc logiczne

> [...]
    > skasowaniu" to nie jest bilet "na okaziciela", tylko na osobę, która bilet

    no coz wedlug tego konkretnego przewoznika tak, co jak dla mnie jest lichwa
    gdyz zakazuje nabywcy swodobnie dysponowac wykupionym czasem