  • 41. Data: 2006-05-14 19:53:14
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytaniepowania
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen napisał(a):

    > widac nie zrozumiales intencji pytania
    > zadam w takim razie pytanie pomocnicze
    > skoro jednak twierdzis ze sa bilety na okaziciela i imienne, oraz
    > rowniez twierdzisz ze bilety czasowe sa imienne (w sensie nie na
    > okaziciela) wiec wytlumacz jaka jest wg ciebie roznica pomiedzy
    > imiennymi, a na okaziciela i co powoduje ze bilety czasowe nie sa na
    > okaziciela?

    Nie, nie chce mi się pisać jeszcze raz. Już o tym pisałem. Przeczytaj
    moje wypowiedzi jeszcze raz. Jaśniej nie napiszę. Jak nie zrozumiałeś to
    trudno.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 42. Data: 2006-05-22 14:09:54
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytanie
    Od: Koala <...@...c>

    Michał wrote:
    > W Reguleminie ZDiTM w Szczecinie istnieje zapis zabraniający
    > odstępowania skasowanego biletu innej osobie. Bilety są czasowe z
    > możliwością przesiadek (20 minut, 1 godzina, 2 godziny, 24 godziny itp.)
    >
    > Czemu nie wolno mi odstąpić ważnego biletu innej osobie, skoro opłata za
    > przejazd została uregulowana i umowa przewozowa zawarta z chwilą
    > skasowania biletu?
    w Gdansku tez sa bilety czasowe i tak np.: studencki 70gr -do 10 min.,
    1.40 - do 30min. Nie wiem jak jest w regulaminie, ale jeśli jada dwie
    osoby trase 20 minutową to mogą skasować 3x70gr zamiast 2x1.40
    zaoszczedzajac 70gr na tym przejedzie :) oczywiscie wymieniajac sie
    jednym biletem, wiec jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase :)

  • 43. Data: 2006-05-22 14:53:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Koala wrote:

> [...]
    > zaoszczedzajac 70gr na tym przejedzie :) oczywiscie wymieniajac sie
    > jednym biletem, wiec jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase :)

    Przepraszam, ale w jaki sposób ten trick ma im zapewnić legalność
    przejazdu?.

    p. m.

  • 44. Data: 2006-05-22 18:54:16
    Od: Koala <...@...c>

    mvoicem wrote:

    > Przepraszam, ale w jaki sposób ten trick ma im zapewnić legalność
    > przejazdu?.
    >
    > p. m.
    To bardzo proste...wchodząc do autobusu dwie osoby kasują bilety 2x70gr,
    jadą 10min, obie maja wazne bilety, po 10 min jedna dokasowuje bilet
    70gr-10min i swój oddaje koledze i może jechać kolejne 10minut a kolega
    ma bilet 2x70 skasowane w tym samym czasie co daje bilet 30minutowy (bo
    na bilet za 1,40 mogą się składać 2x70gr). I tak mogą jechać 2 osoby 20
    minut zaoszczędzając 70gr.

  • 45. Data: 2006-05-22 19:03:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Koala wrote:
    [...]
> [...]
    > ma bilet 2x70 skasowane w tym samym czasie co daje bilet 30minutowy (bo
    > na bilet za 1,40 mogą się składać 2x70gr). I tak mogą jechać 2 osoby 20

    No fakt ... studenci :)

    p. m.

  • 46. Data: 2006-05-22 19:05:15
    Od: Koala <...@...c>