  • 1. Data: 2006-05-10 10:20:31
    Temat: Poprzedni wlasciciel nie chce nam oddac zaliczki.
    Od: w...@g...com

    Witam.
    Wraz z narzeczona zamowilismy przyjecie weselne na sierpien i w
    styczniu 2006 wplacilismy 300zl na poczet zaliczki. Mamy kwit z
    pieczatka podpisem kwota i zaznaczeniem ze jest to zaliczka.
    W maju okazalo sie ze wlasciciel sprzedaje lokal, po rozmowie z
    nim doszlismy do porozumienia ze zwroci nam pieniadze jednak na
    umowiony termin sie nie stawil, nie odbiera telefonow i ogolna
    ignorancja.
    Poniewaz zupelnie nie znamy sie na procedurach prawnych prosimy o pomoc
    w tym temacie.
    Co musimy zrobic zeby odzyskac wplacone pieniazki?

    Dodam jeszcze kilka mysle istotnych faktow:
    -wlasciciel wiedzial ze chcemy sie wycofac wczesniej i argumentowal
    zatrzymanie zaliczki tym ze bedzie on "stratny"
    -wlasciciel twierdzil ze umowa sprzedazy lokalu gwarantuje przejecie
    wsyzstkich zobowiazan przez nowego wlasciciela
    -wlasciciel argumentowal zatrzymanie zaliczki checia obrony interesow
    nowego wlasciciela

  • 2. Data: 2006-05-10 10:38:06
    Od: g...@p...onet.pl

    > Dodam jeszcze kilka mysle istotnych faktow:
    > -wlasciciel wiedzial ze chcemy sie wycofac wczesniej i argumentowal
    > zatrzymanie zaliczki tym ze bedzie on "stratny"

    Powinien udokumentować poniesione straty

    > -wlasciciel twierdzil ze umowa sprzedazy lokalu gwarantuje przejecie
    > wsyzstkich zobowiazan przez nowego wlasciciela

    Bzdura. Wy zawarliście umowę z tym facetem a nie z kimś innym.

    > -wlasciciel argumentowal zatrzymanie zaliczki checia obrony interesow
    > nowego wlasciciela

    Bzdura

  • 3. Data: 2006-05-10 10:47:43
    Od: w...@g...com

    tak tez myslalem i zdaje sobie sprawe z ogolnej BZDURY nie wiem jednak
    co mam dalej robic co napisac gdzie zaniesc z kim porozmawiac Pomozcie!!

  • 4. Data: 2006-05-12 04:59:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    w...@g...com napisał(a):
    > tak tez myslalem i zdaje sobie sprawe z ogolnej BZDURY nie wiem jednak
    > co mam dalej robic co napisac gdzie zaniesc z kim porozmawiac Pomozcie!!

    Napisz do właściciela pismo z żądaniem zwrotu tej kwoty.
    A jak nie pomoże, idź do miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów
    (adresy np. na www.uokik.gov.pl albo dowiesz się we właściwym urzędzie)
    lub do Federacji Konsumentów.

    KG

  • 5. Data: 2006-05-12 09:17:27