  • 1. Data: 2006-05-10 10:37:59
    Temat: zlecenia zadania instytucji kultury
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Mam takie paragrafy wydatków:

    248 Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury
    ---
    280 Dotacja celowa z budżetu dla pozostałych jednostek zaliczanych do
    sektora finansów publicznych
    281 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań
    zleconych do realizacji fundacjom
    282 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań
    zleconych do realizacji stowarzyszeniom
    283 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań
    zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora
    finansów publicznych

    oraz sytuację:

    Ogłoszono konkurs na wsparcie zadania (na podstawie ustawy o działalności
    pozytku publicznego i o wolontariacie).
    Wybrana oferta została złożona przez instytucje kultury.

    Tak pozatym wspomniana instytucja kultury otrzymuje od samorządu otacje
    podmiotową właśnie z działu Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
    paragraf 248.
    Oczywiście jeszcze dochodzi do tego przesuwanie środków pomiędzy działami z
    Kultura fizyczna i sport do działu Kultura i ochrona dziedzictwa
    narodowego - no i tu też mam wątpliwości czy w ogóle to ruszać i robić
    przesunięcia.

    PYTANIE:
    W jaki sposób przekazać środki instytucji kultury na realizację zadania?
    Czy dać z paragrafu 248 ? (Nie bardzo mi to pasuje, w końcu ma byc to
    dotacja celowa, powinna być osobna umowa itd.)
    Czy dać z 280 ? (skłaniam sie ku temu)

    ZauraK

  • 2. Data: 2006-05-10 13:17:14
    Temat: Re: zlecenia zadania instytucji kultury
    Od: stern <s...@0...pl>

    ZauraK napisał(a):

> [...]
    > Czy dać z paragrafu 248 ? (Nie bardzo mi to pasuje, w końcu ma byc to
    > dotacja celowa, powinna być osobna umowa itd.)

    a nie możesz zadzwonić do RIO?
    poza tym to chyba NTG