  • 471. Data: 2022-01-23 12:34:00
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-22 o 20:50, Shrek pisze:

    > I płaskiej ziemi i złym wilku w lesie. Tylko nie rozmawiasz z szurem a z
    > człowiekiem, co po prostu zauważył, że szczepionka nie działa już
    > przeciw zakażeniu i transmisji, więc nie wbrew obowiązującej narracji
    > powodu do faszyszmu w oparciu o certyfikaty kowidowe. Natomiast dalej
    > warto się szczepić ze względu na ograniczenie ciężkiego przebiegu i
    > powikłań. Zwłaszcza jak  nie jesteś już młodym byczkiem. Ale narracja
    > zaszczep się bo babcia umrze jest już nieaktualna.

    Nie interesuje mnie jaka jest narracja.
    Podaję tylko jedną z przyczyn, które mogą być powodem niezauważania.
    Natomiast wcale nie zakładam, że Ci, którzy o czymkolwiek w kwestii covid
    decydują znają się na tym (a ze słuchaniem ekspertów różnie bywa).

    Na medycynie się nie znam - zakładam, że mądrzejsi ode mnie decydują -
    ale po podatkach widzę, że to tak nie działa :-)

  • 472. Data: 2022-01-23 12:48:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2022 o 12:34, cef pisze:

> [...]
    >
    > Na medycynie się nie znam - zakładam, że mądrzejsi ode mnie decydują -
    > ale po podatkach widzę, że to tak nie działa :-)

    Przyznam się szczerze że nie zrozumiałem co chciałeś powiedzieć i jaki
    cel miała wzmianka o czipach i 5g.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 473. Data: 2022-01-23 12:59:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-23 o 12:48, Shrek pisze:

    > Przyznam się szczerze że nie zrozumiałem co chciałeś powiedzieć i jaki
    > cel miała wzmianka o czipach i 5g.

    Mnie z kolei dziwi, że nie zrozumiałeś skoro dodałeś
    płaską ziemię i złego wilka.

  • 474. Data: 2022-01-23 13:01:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.01.2022 o 12:17, Shrek pisze:

    > Przecież to jest bełkot - nawet nie naukowy a nie żadne dane. Jakie
    > kurwa uniwersytety jak "program" cały czas ten sam:P

    Podajesz dane, że szczepionki działają - źle.
    Podajesz wyjaśnienie na czym polega antyszczepionkowa manipulacja - też źle.
    Tłumaczysz zrozumiałym językiem - też źle.

    > I zecytowałeś mnóstwo tekstu, nie przytaczając ani jednej konretnej
    > danej z jaką skutecznością szczepionka działa przeciw zakażeniu omikronem.

    Podawałem, kilkukrotnie.
    Tu masz następne, bo pewnie z jakiegoś powodu zamknęli ci dostęp do googla.
    Czy skuteczność między 55-80% jest już dla ciebie wystarczająca, czy
    jeszcze nie i nadal się zesrało i nie działa?
    (poniżej oprócz linków cytaty, bo wiadomo, tekst długi i nie warto
    czytać całości)

    https://www.ema.europa.eu/en/news/preliminary-data-i
    ndicate-covid-19-vaccines-remain-effective-against-s
    evere-disease-hospitalisation

    https://zdrowie.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/832
    8740,omikron-zakaza-bardziej-niz-delta-covid-19-zaka
    zenie-koronawirusem.html

    "Profesor Agnieszka Szuster-Ciesielska z Katedry Wirusologii i
    Immunologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie(...)
    - Niestety, szacunkowa skuteczność szczepionki - mierzona poziomem
    przeciwciał neutralizujących przeciwko objawowemu zakażeniu omikronem -
    wynosi od 0 proc. do 20 proc. po 2 dawkach i od 55 proc. do 80 proc. po
    dawce przypominającej. Z tego powodu wzrasta ryzyko powtórnej infekcji u
    zaszczepionych osób - powiedziała.

    Według jednej z niedawno opublikowanych prac pt. "SARS-CoV-2 spike T
    cell responses induced upon vaccination or infection remain robust
    against Omicron" zarówno szczepienie, jak i infekcja indukują silną
    odpowiedź limfocytów T pomocniczych i cytotoksycznych, które w dużej
    mierze reagują krzyżowo z omikronem - powiedziała. Podkreśliła, że
    szczepionki lub wcześniejszy kontakt z wirusem "mają nadal zapewniać
    znaczną ochronę przed ciężką postacią Covid-19, nie mówiąc już o
    odporności hybrydowej, czyli szczepienie plus infekcja lub odwrotnie.

    - Pomimo rozległej ucieczki omikronu przed przeciwciałami, około 80
    proc. odpowiedzi limfocytów T jest zachowana. Wykazana tutaj krzyżowa
    reaktywność limfocytów T również dobrze wróży w przypadku pojawienia się
    w przyszłości bardziej zmutowanych wariantów - oceniła.
    Skuteczność szczepionek wobec wariantu Omicron

    Przyznała, iż, jak pokazują badania, skuteczność szczepionek wobec
    wariantu Omicron jest mniejsza. - Należy pamiętać, że dodatkowo spada
    ona z czasem. To dlatego wskazane jest podanie dawki przypominającej,
    aby przywrócić tę odporność do poprzedniego poziomu - wyjaśniła.

    Według 33. raportu technicznego wydanego przez United Kingdom Health
    Security Agency, dawka przypominająca istotnie wzmacnia ochronę przed
    hospitalizacją z powodu COVID-19 wywołanego wariantem Omicron, gdyż po 3
    dawce wynosi ona 88 proc., zaś po 2 dawce - 52 proc. - Z kolei w innej
    pracy opublikowanej w The New England Journal of Medicine wykazano, że w
    RPA szacunkowa skuteczność dwóch dawek szczepionki Comirnaty w ochronie
    przed hospitalizacją z powodu wariantu Omicron wyniosła 70 proc.
    w porównaniu do 93-proc. skuteczności w okresie dominacji innych
    ~~~~~~~~~~~~~~
    wariantów - powiedziała.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    - Obecnie nie mamy innych, skuteczniejszych niż szczepienia, narzędzi
    walki z SARS-CoV-2."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 475. Data: 2022-01-23 13:01:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2022 o 12:59, cef pisze:

    > Mnie z kolei dziwi, że nie zrozumiałeś skoro dodałeś
    > płaską ziemię i złego wilka.

    Widocznie się nie zrozumieliśmy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 476. Data: 2022-01-23 13:23:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2022 o 13:01, Kviat pisze:

    > Podajesz dane, że szczepionki działają - źle.

    Miałeś podać dane o skuteczności szczepionek w zakesie zapobieganiu
    zakażeniu wariantem omikron a wysyłasz jakieś bzdury o podstawówce
    liceum i uniwersytetach. Przecież to jest jakiś bełkot. Przy szóstej
    dawce to chyba na pierwszy poziom kardaszewa wejdziemy;) Choć z drugiej
    strony to jakiś chujowyu ten uniwerek bo po podstawówce lepiej działało;)

    > Podawałem, kilkukrotnie.
    > Tu masz następne, bo pewnie z jakiegoś powodu zamknęli ci dostęp do googla.

    Jaja se robisz? Ja mam dla ciebie szukać argumentów?

> [...]

    > przeciwciał neutralizujących przeciwko objawowemu zakażeniu omikronem -
    > wynosi od 0 proc. do 20 proc. po 2 dawkach

    No i masz - szacunkowa i już nie działa.

    i od 55 proc. do 80 proc. po
    > dawce przypominającej. Z tego powodu wzrasta ryzyko powtórnej infekcji u
    > zaszczepionych osób - powiedziała.

    Już lepiej ale póki co oficjalnie pełna dawka to dwie dawki. I tak była
    dopuszczona do obrotu ta szczepionka - jak nie działa zgodnie z tym
    techematem to oficjalnie straciła skuteczność. Ponadto to "szczacunkowa
    skuteczniość" na podstawie ilości przeciwciał. Kto określił szacunkową
    skuteczność przeciwciał przeciw nowemu wariantowi i jak?

> [...]
    > znaczną ochronę przed ciężką postacią Covid-19, nie mówiąc już o
    > odporności hybrydowej, czyli szczepienie plus infekcja lub odwrotnie.

    No i super - a gdzie te dane? Nie widzę ani jednej cyfrerki a
    skutecznośc szczepionek przyjęło się określać liczbami ze znakiem
    procenta na końcu.

> [...]
    > reaktywność limfocytów T również dobrze wróży w przypadku pojawienia się
    > w przyszłości bardziej zmutowanych wariantów - oceniła.

    "dobrze wróży";) dane konkret:P

    > Według 33. raportu technicznego wydanego przez United Kingdom Health
    > Security Agency, dawka przypominająca istotnie wzmacnia ochronę przed
    > hospitalizacją

    Znów przed hospitalizacją. Nikt temu nie przeczy, więc po co przytaczasz
    co chwila coś co do czego się zgadzamy?

    > - Obecnie nie mamy innych, skuteczniejszych niż szczepienia, narzędzi
    > walki z SARS-CoV-2."

    To akurat może być prawdą. W zasadzie będzie prawdą jak zmieniasz na
    "narzędzie do walki ze skutkami sars-cov-2" Bo z samym sars-cov-2 to
    własnie sobie nie radzi - sars-cov2 to wirus a nie choroba (covid) i
    właśnie przeciw zakażeniom nie działa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 477. Data: 2022-01-23 13:49:31
    Od: n...@o...pl

    Sun, 23 Jan 2022 08:17:35 +0100, w <61ed010f$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Z danych publikowanych przez minsterstwo wynika że wcale.

    Wszystkie ministerstwa kłamią?
    https://i.imgur.com/qfugCCl.png

  • 478. Data: 2022-01-23 13:50:54
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dlaczego - Zakażenie, infekcja (z łac. infectio) - wtargnięcie do
    > organizmu drobnoustrojów chorobotwórczych i ich następujące namnażanie
    > się[1].
    >
    > A jaka jest twoja koncepcja? Kurwa już czwarty co pierdoli, że "żadna
    > szczepionka nie zapobiega zakażeniom". Ja rozumiem, że nie każdy musi

    Opowiedz mi jak układ odpornościowy zwalcza infekcję zanim drobnoustrój
    chorobotwórzy dostanie się do organizmu?

    Bo jeżeli się dostanie, to już zakażenie mamy.

  • 479. Data: 2022-01-23 14:01:52
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Szczepionki (co do zasady) działają przeciw zakażeniom czy będziesz tym
    > razem świadomi i z premedytacją bronił twierdzenia że "szczepionki nie
    > działają przeciw zakażeniom"?

    Jeżeli szczepionki działają przeciw zakażeniom, to zasadne wydaje się być
    podawanie szczepionki zakażonym. Bo te zakażenia dzielnie przecież zwalczy :D

  • 480. Data: 2022-01-23 15:30:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2022 o 13:49, n...@o...pl pisze:

    > Wszystkie ministerstwa kłamią?
    > https://i.imgur.com/qfugCCl.png

    Następny - to widzisz gdzieś tam zapobieganie zakażeniu?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.