  • 1. Data: 2004-01-16 19:54:27
    Temat: baza PESEL
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Czy w bazie pesel znajdują się także dane o aktualnym miejscu zameldowania
    na pob. stały ?

  • 2. Data: 2004-01-16 20:36:18
    Temat: Re: baza PESEL
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Piotr [trzykoty]" kemenangan <16 sty 2004> menyalin :

    > bazie pesel

    a co to i kto ma dostep do tego ?

  • 3. Data: 2004-01-16 21:26:51
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w bazie pesel znajdują się także dane o aktualnym miejscu zameldowania
    > na pob. stały ?

    Jakie informacje zawiera zbiór PESEL? Odp znajdziesz na www.mswia.gov.pl

    Rejestr PESEL - Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności
    prowadzony jest od 1979 roku i zawiera dane osób przebywających stale na
    terytorium RP, zameldowanych na pobyt stały lub czasowy trwający ponad 2
    miesiące a także osób ubiegających się o wydanie dowodu osobistego lub osób,
    dla których odrębne przepisy przewidują potrzebę posiadania numeru PESEL. Są
    to następujące dane:

    numer PESEL

    nazwisko i imiona aktualne

    nazwisko rodowe

    nazwiska i imiona poprzednie

    imiona rodziców i nazwisko rodowe matki

    datę i miejsce urodzenia

    płeć

    obywatelstwo

    adres i datę zameldowania na pobyt stały

    adres zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad 2 miesiące wraz z
    określeniem czasokresu zameldowania

    serię i numer dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, karty stałego lub
    czasowego pobytu na terytorium RP) oraz oznaczenie organu, który go wydał

    datę zgonu

  • 4. Data: 2004-01-16 22:30:51
    Od: "Catcher" <c...@w...pl>

> [...]
    > czasowego pobytu na terytorium RP) oraz oznaczenie organu, który go wydał

    A co w przypadku jak ktos sie zrzeknie polskiego obywatelstwa?

  • 5. Data: 2004-01-16 22:52:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Catcher" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co w przypadku jak ktos sie zrzeknie polskiego obywatelstwa?

    Nie usuwa się go z bazy. Co więcej w PESEL są ujęci również obcokrajowcy
    którzy mają kartę stałego pobytu.

  • 6. Data: 2004-01-16 23:01:19
    Od: "Hokus-Pokus" <H...@o...pl>

    > adres i datę zameldowania na pobyt stały

    A co w przypadku, gdy państwo wymeldowało mnie ze stalego adresu w "świat"?
    Odnotowują również?

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/

  • 7. Data: 2004-01-17 00:08:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hokus-Pokus" <H...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co w przypadku, gdy państwo wymeldowało mnie ze stalego adresu w
    "świat"?
    > Odnotowują również?

    Tak. W peslu będą puste pola i poprzedni adres.