  • 1. Data: 2004-01-16 19:55:50
    Temat: Wysluga lat (nie takie proste)
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    Przez 6 lat pracowalem w zakladzie A. Potem przez 17 lat pracowalem w zakladzie
    B i na koniec B wyplacal mi 20% wysluge lat. Po tym czasie przenioslem
    swiadectwo pracy z B do C, kontynuujac prace w B. W efekcie pracowalem
    rownolegle w B i C. Poniewaz swiadectwo pracy przenioslem do C, to C wyplacal
    mi wysluge lat 20%. Pytanie: czy B w dalszym ciagu powinien placic mi 20%
    wyslugi? Tzn. bralbym wowczas 20% wysluge lat z dwoch zakladow rownoczesnie.

  • 2. Data: 2004-01-25 11:37:08
    Temat: Re: Wysluga lat (nie takie proste)
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    Czy istnieje juz moze orzecznictwo SN na ten temat?

  • 3. Data: 2004-01-28 17:07:53
    Od: "goliat" <a...@p...onet.pl>

    Sprawa dosc pilna.

  • 4. Data: 2004-01-31 20:09:49
    Od: "Jagoda" <j...@b...pl>

    > Sprawa dosc pilna.
    >

    > --

    To zalezy od regulaminu wynagradzania w tych firmach. Oczywiscie moze sie
    zdarzyć, ze bedziesz mial prawo do wyslugi lat w obu zakladach.

  • 5. Data: 2004-02-01 18:41:41
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > To zalezy od regulaminu wynagradzania w tych firmach. Oczywiscie moze sie
    > zdarzyć, ze bedziesz mial prawo do wyslugi lat w obu zakladach.

    Sad nic nie mowil o regulaminach i juz orzekl, ze nalezy sie z dwoch zakladow.