    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Date: Mon, 15 May 2006 19:18:21 -0500

    Smutny30 wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:e4b26o$hqf$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak ale to chyba dotyczy błędnego księgowania dokonanego w samym mBanku. Ten
    > zapis w każdym razie nie jest precyzyjny. W moim przypadku bład powstał na
    > zewnatrz mBanku. Jesli nawet to niezwłocznie mogłoby oznaczac telefon a nie
    > wysyłanie listu, który idzie tydzień.

    Jest precyzyjny. Nigdzie nie ma ograniczenia do mBanku.
    Popatrz na to z innej strony. Jest niezgodny z dyspozycją zlecającego. I
    to jest właśnie błedny zapis księgowy. Nizgodność zapisu z dyspozycją.
    Ilość banków biorących w tym udział nie ma znaczenia.
    Niezwłocznie nie jest zdefiniowane.
    Może być wysłane zwyczajową metodą w rozsądnym terminie.
    Wysłanie ci tego listem poleconym w dniu, czy na następny dzień po
    dokonaniu korekty jest jak najbardziej niezwłoczne.

    Tylko nie licz na cud w tym liście, będzie enigmatyczny, że w dniu takim
    i takim na twoim koncie został dokonany błedny zapis księgowy i w dniu
    takim i takim został skorygowany o kwotę XY. Za wszelkie nidogodnośći
    przepraszamy.