  • Data: 2006-05-16 13:15:36
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Smutny30 wrote:
    Chodzi mi tylko o
    > tryb pobrania ich z mojego konta bez mojej wiedzy i zgody.
    Sam się na to zgodziłeś.

    > Od zdarzenia
    > mineły juz 5 dni a ja nie mam listu z banku ani innej informacji.
    Idzie.

    > Uważam że
    > dziś kiedy telefony komórkowe sa tak powszechne i nie raz dzownią do mnie
    > różne powiązane z bankime instytucje aby uprawiać swój marketing to
    > wykonanie do mnie telefonu aby jak najszybciej mnie powiadomić i przeprosić
    > rozwiązałoby problem.

    Bank przyjął inne rozwiązanie. I takie stosuje.

    To chyba tez kwestia jakiejś kultury. Dlaczego ze mną
    > nikt się nie skontaktował z PKO aby przeprosić za kłopoty.

    bo nie masz konta w PKO tylko w mBanku i to mBank na polecenie PKO
    dokonał korekty. PKO nawet nie ma prawa się z tobą kontaktować.
    Zaraz byś napisał jakim prawem mBank przekazał twój numer teelfonu do PKO.
    to mBank mi ci wyjaśni zaistniała sytuację i właśnie to robi.
    Przestań już marudzić.