  • Data: 2006-05-16 09:37:11
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: "Smutny30" <s...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smutny30" <s...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e49evm$154$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Zdarzł mi się taki przypadek, że przez pomyłkę banku zleceniodawcy
    > wpłynęła do mnie pensja kolegi. Następnego dnia zauważyłem, że pieniądze
    > te zostały

    Jednym z wniosków jakie mam po tej sprawie i dyskusji jest to, że podobnie
    jak urzedy skarbowe, które mogą gnębić obywateli a same nie ponoszą
    nalezytej odpowiedzialności za swoje błedy i nadużycia podobnie jest z
    bankami. Gdyby tak klient się pomylił lub przekroczył debet będzie ugotowany
    ale jak myli się bank - nie ma problemu - sprawę się odkręca i nie trzeba
    nawet nikogo przepraszać.

    pozdrawiam Olek