  • Data: 2004-10-30 09:32:22
    Temat: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Od: "Comodant" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:clvism$q4f$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Użytkownik "Comodant" napisał
    >
    > No zaraz, kobiecie pozwalasz wyniesc komputer, a komornik kradnie??
    > Kazdy ma swoj punkt widzenia - kto zatem w sprawach spornych ma
    > ustalac, ktory z nich jest sluszniejszy, Salomonie?

    No ty z kolei na odwrót, uważasz podobnie jak koledzy twoi prawnicy, że
    komornik to słusznie wynosi, a kobieta by kradła odbierając to co się
    należy. Przez kontrast rozumiesz, że nie masz racji?

    > PS. Dodam jeszcze haslo B. Smolenia: "Norma jest ogol, a nie
    > margines" - pomysl czasem o tym...

    No ale jeśli ten twój "ogół" to banda, polityczne i prawnicze gangi którym
    wydaje się, że są ogół to trzeba czasami walnąć pięścią w stół, aby właśnie
    ten prawdziwy ogół społeczeństwa Polski nie musiał cierpieć tak jak cierpi.
    Aby Naród Polski nie był wyniszczany bezmyślną gangsterską polityką,
    gangsterskimi rozprawami i gangsterskimi przepisami ustalanymi przez grupę,
    której wydaje się, że są ogółem.

    sprawiedliwosc