  • 11. Data: 2009-07-14 13:54:25
    Temat: Re: młoda pewnie skutecznie umila czas na balkonie palaczom
    Od: spp <s...@o...pl>

    AgA pisze:

    > ale nie mowa tu o młodej tylko o sąsiadach - palaczach - po pierwsze, a po
    > drugie młoda się nie drze - jest dzieckiem KÓÓLTURALNYM - 2 letnim!!!

    O, to już drugie na tej grupie. :)

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-07-14 14:04:46
    Temat: k"ó"ltury uczy sie od Pani?:)uff dwuletnie dziecko
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    ale
    musi byc hałas w okolicy:) Zobaczymy kiedy palacze napiszą, " gdy chce sie
    przewietrzyć na balkonie, odpocząć po pracy to córka sąsiadów robi hałas i z
    wypoczynku nici"
    Z uczciwości musze zauważyć, ze ciszy nie mozna zakłócać nawet w dzień:)Prawo
    to sankcjonuje:)

  • 13. Data: 2009-07-14 14:50:38
    Temat: Re: balkon
    Od: to <t...@a...xyz>

    AgA wrote:

    > jest lato, gor?co itp. du?o czasu spedzam z m?od? na balkonie, poza tym
    > pranie, itd. itd - wiadomo do czego balkon s?u?y; a moi s?siedzi -
    > na?ogowi palacze /oboje/ - chyba kilka paczk dziennie - kopc? faje na
    > balkonie!!! nie musze chyba mówiae, ?e umiemo?liwia mi to zupe?nie
    > ko?ystanie z mojego balkonu, co wiecej nie moge otworzyae okien, bo dym
    > czuae w pokoju /a bardzo tego zapachu nie lubie!/

    Zasmradzanie okolicy petami do buractwo, ale dziecko hałasujące na
    balkonie może być niemal tak samo denerwujące dla otoczenia. Jesteś
    pewna, że Twoje nie jest?

    > co moge w tej sprawie zrobiae, je?li s?siedzi nie reaguj? na aluzje...

    Pójść i porozmawiać o tym wprost, bez aluzji? Może nie zdają sobie sprawy
    z tego, że paląc na balkonie komuś przeszkadzają.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2009-07-14 14:50:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    AgA pisze:
    > na mycie balkonu już wpadłam :) ale to ostateczność - chciałabym mimo
    > wszystko żyć w zdodzie z sąsiadami...

    To im powiedz co Ci leży na sercu, może zrozumieją.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-07-14 15:23:13
    Temat: Re: k"ó"ltury uczy sie od Pani?:)uff dwuletnie dziecko
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    kurrrde jakie zakłócanie ciszy!?
    o papierosach rzecz nie o krzyku - rzadnego krzyku NIE MA!!!!

  • 16. Data: 2009-07-14 15:23:43
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    TAK, jestem pewna!!!

  • 17. Data: 2009-07-14 22:42:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AgA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziedzinie/
    > do rzeczy..
    > jest lato, gorąco itp. dużo czasu spędzam z młodą na balkonie, poza tym
    > pranie, itd. itd - wiadomo do czego balkon służy; a moi sąsiedzi -
    > nałogowi palacze /oboje/ - chyba kilka paczk dziennie - kopcą faje na
    > balkonie!!! nie musze chyba mówić, że umiemożliwia mi to zupełnie
    > kożystanie z mojego balkonu, co więcej nie mogę otworzyć okien, bo dym
    > czuć w pokoju /a bardzo tego zapachu nie lubię!/
    > co mogę w tej sprawie zrobić, jeśli sąsiedzi nie reagują na aluzje...

    Jeśli to spółdzielnia, to najpewniej jest regulamin wywieszony na klatce.
    Przeczytaj. Mało kto czyta, a bywają tam różne śmieszne zakazy pozwalające
    na ułożenie sobie dobrosąsiedzkich stosunków.

  • 18. Data: 2009-07-15 05:36:58
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    AgA wrote:

    (...)
    > co mogę w tej sprawie zrobić, jeśli sąsiedzi nie reagują na aluzje...

    W pewnym pabie w męskim kiblu wisiała kartka:

    "Prosimy nie wrzucać petów do pisuarów - my Wam
    nie szczamy do popielniczek"

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Kupiem musk - Lech W."

  • 19. Data: 2009-07-15 08:05:05
    Od: Green <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl>

    W artykule <4...@n...home.net.pl> spp napisal(a):

> [...]

    Cool_tÓlarnym ??? ;)

    A w temacie:
    http://www.dobrebudowanie.pl/informacje-i-porady-bud
    owlane.
    php?a=pokaz&tekst=443

    www.skracaj.com/ed7e.html

    ____________________

  • 20. Data: 2009-07-15 08:28:40
    Od: Green <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl>

    Cool_tÓlarnym ??? ;)

    A w temacie:
    http://www.dobrebudowanie.pl/informacje-i-porady-bud
    owlane.
    php?a=pokaz&tekst=443

    lub http://e-prawnik.pl/nieruchomosci/immisje-czyli-co-z
    robic-jezeli-sasiad-
    zakloca-korzystanie-z-mieszkania-lub-dzialki,artykul
    y,prawo-cywilne-1,print=2

    http://b39.cal.pl/j6Dc661tt

    www.skracaj.com/ed7e.html