  • 1. Data: 2004-12-14 17:59:43
    Temat: art. 8651
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Dostalem wezwanie na komende policji w sprawie podejzenia o przestepstwo z
    art. 8651 (tak bylo nabazgrolone dlugopisem). Pierwszy raz w zyciu dostalem
    tego typu wezwanie i jestem dosyc zaniepokojony. Moze ktos mi powie o co
    chodzi? Moje poszukiwania czegos w internecie nic nie daly. Bede wdzieczny
    za wszelka pomoc
    Jacek

  • 2. Data: 2004-12-14 18:07:06
    Temat: Re: art. 8651
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Jacek M. napisał(a):
> [...]
    > chodzi? Moje poszukiwania czegos w internecie nic nie daly. Bede wdzieczny

    Obstawiam art. 86 par. 1 kodeksu wykroczeń (paragraf zamiast 5):
    Nie przyjąłeś pewnie mandatu, co?
    "Kto, nie zachowując należytej ostrożności, powoduje zagrożenie
    bezpieczeństwa w ruchu drogowym, podlega karze grzywny."

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 3. Data: 2004-12-14 18:29:26
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości
    > Obstawiam art. 86 par. 1 kodeksu wykroczeń (paragraf zamiast 5):
    > Nie przyjąłeś pewnie mandatu, co?
    > seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Moze masz racje, choc nie wiem o jaki mandat moze chodzic. Ostatni mandat
    dostalem chyba z 8 lat temu. Z reguly jezdze rozwaznie, ale dzieki za odzew.
    Moze jakies inne pomysly?

    Jacek

  • 4. Data: 2004-12-14 18:33:07
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Jacek M. napisał(a):

    > Moze masz racje, choc nie wiem o jaki mandat moze chodzic. Ostatni mandat
    > dostalem chyba z 8 lat temu. Z reguly jezdze rozwaznie, ale dzieki za odzew.
    > Moze jakies inne pomysly?

    Innych pomysłów nie ma. Nie znam ustawy, czy kodeksu, z taką liczbą
    artykułów.
    A może jakiś policjant (ktoś inny) zauważył, jak popełniasz jakieś
    wykroczenie, a może "obcierka" na parkingu? I spisał numery rej.
    samochodu...
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 5. Data: 2004-12-14 18:38:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi? Moje poszukiwania czegos w internecie nic nie daly. Bede wdzieczny

    Zaryzykuję, ale na mojego nosa to chodzi o 86§1 kw - Kto, nie zachowując

  • 6. Data: 2004-12-14 18:39:00
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

    > A może jakiś policjant (ktoś inny) zauważył, jak popełniasz jakieś
    > wykroczenie, a może "obcierka" na parkingu? I spisał numery rej.
    > samochodu...
    > seb (frovna <ROT13> ic . cy)

    Tez nie przypominam sobie niczego takiego. Chyba trzeba bedzie poczekac do
    28-go grudnia, dnia na ktory jestem wezwany. Wielkie dzieki seb za probe
    pomocy. :-))
    Jacek

  • 7. Data: 2004-12-14 19:23:06
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > Moze masz racje, choc nie wiem o jaki mandat moze chodzic. Ostatni mandat
    > dostalem chyba z 8 lat temu. Z reguly jezdze rozwaznie, ale dzieki za
    odzew.
    > Moze jakies inne pomysly?

    Mogli ci zdjęcie zrobić jak przekraczałeś prędkość.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-12-14 20:44:05
    Od: "Piotr" <w...@p...onet.pl>

    > Mogli ci zdjęcie zrobić jak przekraczałeś prędkość.

    nie, wtedy byłby art. 97 kw wzw. z art. 20 prd 9prawo o ruchu drogowym
    86 par. 1 to typowa kolizyjka lub jej zagrożenie
    AS Piotr

  • 9. Data: 2004-12-15 06:57:03
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zaryzykuję, ale na mojego nosa to chodzi o 86§1 kw - Kto, nie zachowując
    > należytej ostrożności, powoduje zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu

    I to jest pewnie TO!! Ten bazgrol mozna rownie dobrze i tak odczytac. Dzieki
    :-))
    Jacek