  • 111. Data: 2005-11-30 08:12:02
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 29 listopad 2005 autorstwa *Andrzej Lawa*
    wyjaśniam co następuje:

    > Co skonfiskuje dzielny policjant wchodzący 'na legitymację' z powodu
    > popełnianej 'zbrodni'?

    Zapewne zajęciu ulegnie płytka, jeśli na komputerze nie zostało
    zainstalowane lewe oprogramowanie nie ma podstaw do wzięcia w jasyr
    komputera.
    Inna sprawa, że troszkę nie widzę tego, żeby przeciętny policjant był w
    stanie chwycić takie niuanse ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 112. Data: 2005-11-30 10:16:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    >W odpowiedzi na wiadomość z dnia 29 listopad 2005 autorstwa *Przemek R...*
    > wyjaśniam co następuje:

    > Ale do zainstalowania oprogramowania, o które poszła cała sprawa jest
    > niezbędny? Czy policja ścigała facia za Knoppixa?
    > Zajmujmy się problemem a nie wymyślaniem historyjek.

    zajmujemy sie problemem w ktorym policjant nie sprawdzajac w mieszkaniu
    czy wszystko jest legalne zamierza pozbawic przez sowje widzimisie na kilk
    amiesiecy
    kogos komputera

    P.

  • 113. Data: 2005-11-30 10:25:52
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 30 listopad 2005 autorstwa *Przemek R...*
    wyjaśniam co następuje:

    > zajmujemy sie problemem w ktorym policjant nie sprawdzajac w mieszkaniu
    > czy wszystko jest legalne zamierza pozbawic przez sowje widzimisie na kilk
    > amiesiecy kogos komputera

    Nie widzimisię tylko środek dowodowy, który odpada jeśli odpowiedni organ
    nie zatwierdzi zatrzymania rzeczy. Co więcej "ofiara losu" może zawsze się
    żalić na zastosowanie takiego środka.
    W przeciwieństwie do niektórych dyskutantów mam czasem nawyk sprawdzania
    pewnych rzeczy w materiale źródłowym i oto z art. 236a kpk wynika, że w
    przypadku nakrycia kogoś z płytką live-cd zajęciu podlega wyłącznie nośnik.