    From: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Date: Fri, 20 Jul 2007 16:09:31 +0200

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f7qeqq$9la$1@inews.gazeta.pl...

    > Agito.pl
    > kurcze nie chciałbym robić złego PR, bo ludzie bardzo zachwalają go i ma
    > na prawdę stosunkowo niskie ceny. Podejrzewam, że w takiej sytuacji każdy
    > sklep zapierałby się do śmierci, że nic nie musi i nie chciałby byś
    > stratny na 4tysiące :)
    >
    > Ale z drugiej strony trzeba odpowiadać za błędy.
    >
    > Mówisz, że byłbyś skłonny sporządzić mi takie pismo? Być może skorzystam,
    > najpierw jednak udam się ze wszystkimi wydrukami i wiedzą w którą mnie
    > uzbroiłeś ;) do Rzecznika Praw Konsumanta, może bardziej oficjalna osoba
> [...]

    dla mnie wystarczającą zapłatą będzie twoja wygrana z Agito.pl; ja zamówiłem
    u nich sprzet, jestem bardzo zadowolony, ale czytałem też kiepskie o nich
    komentarze;

    myślę ze jeżeli szanują klientów to dobrowolnie ugodzą się z tobą - jeżeli
    są szanującą się firmą i dbają o renomę zwłaszcza teraz gdy sprzedaż przez
    internet robi taką furorę;

    daj znać co uzyskałeś od Rzecznika (na wiele bym nie liczył ale warto go
    przekonać)
    jeżeli by cię zniechecił przedstawiając naprawdę rzeczowe argumenty
    przeciwko wytaczaniu pozwu, to przeslij jego uwagi do mnie a ja
    zweryfikuje - przepisy zawsze wymagają interpretacji a ta może być różna -
    tam gdzie jest 3 prawników będzie aż 4 rózne intepretacje :)

    pzdr
    krzysiek