  • 1. Data: 2006-09-03 09:31:12
    Temat: (anty)gwarancja
    Od: ...@...c

    zapraszam do tej ciekawej lektury - niezłe dzieło sztuki.

    http://www.notebooks.pl/zasady.php

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-09-03 13:27:31
    Temat: Re: (anty)gwarancja
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    "Pracownicy naszej firmy nie są upoważnieni do składania w naszym imieniu
    prawnie wiążących oświadczeń, jak np. przyrzeczenia odnośnie określonego
    terminu dostawy."

    Albo mi sie wydaje, albo jest to niezgodne z prawem :-) Zapis niedozwolony?

    A co do reszty... mam dziwne wrazenie, ze jest to przetlumaczony tekst z
    jakiegos zachodniego sklepu software'owego. Zawiera typowe sformulowania dla
    zachodnich licencji oprogramowania, z ktorymi juz podczas tlumaczenia
    wielokrotnie sie spotkalem.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-09-09 11:01:33
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    ...@...c napisał(a):
    > zapraszam do tej ciekawej lektury - niezłe dzieło sztuki.

    Czyta sie z zapartym tchem... ciekawe, czy choc tytul jest zgodny z
    prawem, bo reszta to jakis belkot. :)

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2006-09-09 21:57:50
    Od: m...@g...com

    Tiger wrote:

> [...]
    > dla zachodnich licencji oprogramowania, z ktorymi juz podczas tlumaczenia

    I tak jakby to robił jakiś automatyczny tłumacz, bo jeżeli nie to się
    zastanawiam co miał poeta na myśli pisząc te słowa: "Reklamacje
    jakościowo-ilościowe klient powinien zgłosić w formie pisemnej
    niezwłocznie, nie później niż w ciągu siedmiu dni od momentu otrzymania
    dostawy, co nie uprawnia go jednak do zatrzymania kwoty rachunku, bądź też
    jego części. "

    p. m.

  • 5. Data: 2006-09-11 07:54:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Sep 2006, Tiger wrote:

> [...]
    > terminu dostawy."
    >
    > Albo mi sie wydaje, albo jest to niezgodne z prawem :-) Zapis niedozwolony?

    Dlaczego?
    Prawo do składania oświadczeń ma Zarząd. Wcale nie musi scedować tego
    na pracowników, jak piszą że nie to nie. Co przemawia przeciw?

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2006-09-11 09:36:41
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Dlaczego?
    > Prawo do składania oświadczeń ma Zarząd. Wcale nie musi scedować tego
    > na pracowników, jak piszą że nie to nie. Co przemawia przeciw?

    Odpowiedzialnosc firmy za pracownikow? Moga sobie potem ukarac takiego
    pracownika, ale to co on powie, jest wiazace dla firmy, ktora go zatrudnia.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2006-09-11 09:59:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tiger napisał(a):
    > Odpowiedzialnosc firmy za pracownikow? Moga sobie potem ukarac takiego
    > pracownika, ale to co on powie, jest wiazace dla firmy, ktora go zatrudnia.

    nie jest

    KG