  • Data: 2011-11-22 22:23:32
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:
    > Bo w regulaminie jest, że usuwają, gdy jego treść wskazuje na pomyłkę. A
    > dlaczego ten punkt istnieje to sam się zastanów -- spróbuj pomyśleć. To
    > już drugi raz w ciągu ostatnich kilku minut, ale może podołasz.

    "Możesz pomalować swój samochód na zielony lub czerwony, jeśli masz Volvo"

    I teraz zadaj pytanie ludziom, na jaki kolor możesz pomalować samochód.
    Obstawiam, że dostaniesz mniej więcej równy rozkład odpowiedzi wg. obu
    interpretacji a jeśli nie równy to mniejszościowa jego część nie będzie
    mogła być statystycznie zignorowana.

    Twoja interpretacja zakłada, że "jeśli" odnosi się zarówno do zielonego
    i czerwonego. Innymi słowy warunkiem koniecznym jest, że musi być to
    Volvo. Druga interpretacja przypisuje "jeśli" tylko do czerwonego.

    Ponieważ nie można stwierdzić, że komentarz jest wystawiony błędnemu
    użytkownikowi jeśli nie wskazuje na to jego treść to zapis w twojej
    interpretacji jest martwy, równie dobrze mogłoby go nie być. Allegro nie
    jest w stanie wiedzieć o poprawności komentarza zakładając
    (nierealistycznie!), że błędne komentarze to tylko takie, które mają w
    sobie przesłanki, że są błędne. Komentarz jest wystawiony błędnemu
    uzytkownikowi ponieważ ja tak twierdzę. I o ile ktoś nie udowodni, że
    jest inaczej to moje słowo jest wiążące. Jeśli Kowalski w sądzie
    twierdzi, że jest niewinny to takim pozostanie o ile ktoś mu nie
    udowodni, że jest przeciwnie.

    Podałem allegro wszelkie dane użytkownika, który ten komentarz powinien
    otrzymać. Mało tego, ten właściwy użytkownik otrzymał ten komentarz, a
    ja otrzymałem komentarz zwrotny od niego. Sprawę pomyłki zgłosiłem
    praktycznie od razu w przeciągu minut. Nie otrzymałem jeszcze komentarza
    od kontrahenta, któremu błędnie wystawiłem. Transakcja nie jest jeszcze
    sfinalizowana. Tylko zła wola serwisu poparta interpretacją
    nierealistycznego zapisu w regulaminie prowadzi do odmowy działania w
    tej sprawie.

    Wojtek