    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alkoholik a prawo
    Date: Wed, 10 May 2006 11:02:31 +0200

    krys napisał(a):

    > Ty to jednak naiwny jesteś. Taka jedna babka, co to działała tak, jak Ty
    > proponujesz ( zgłaszała, a jakże; zwijali na dołek, i owszem) Od paru
    > lat wacha kwiatki od spodu.

    zglaszala i brali na dolek, czy zebrala dowody i poszlo oficjalne
    zglosznei eprzestepstwa a pozniej odbyl sie proces?
    RObert zreszta takze napisal ze tu krotko trzeba raz dostanie w
    zawieszeniu to sie powinien uspokoic jak nie to odwiesza i wtedy sie
    zastanowi. "Taka jedna babka"...., w polsce jest tysiace takich rodzin,
    powiedz mi ile z nich zglasza udowkumentowae przestepstwa? I ilu z
    takich osob zostaje zabitych? KOnretne staystyki, nie demagogia.

    Facet sie wkurzył, że co mu baba będzie
    > afront czynić i prosto z dołka udał się na łono rodziny, wymierać swoja
    > sprawiedliwość. Żonę zadźgał, córkę, która stanęła w obronie matki
    > pochlastał, drugą córkę ocalił policyjny pies ( przybyły wraz z
    > policjantami na wezwanie do krwawej jatki). Też mial zawiasy z znęcanie
    > się nad rodziną (facet, nie pies).
    > Pare lat było prowadzanie się od Annasza do Kajfasza, a jak stała się
    > tragedia, to i TV się znalazła i debaty były, czy tak musiało być.

    to sa wyjatki, podobnie jak w przypadku zabojstwa przez osobe chora na
    schozofremie co takze niedawno rozdmuchano, czy osobe ktora byl ana
    przepustce, wtedy zawsze sie ludzi ezaczynaja zastanawiac, jednak trudno
    wpoic im do lepetyn ze takich ludzi sa setki, tysiace, dziesiatki
    tysiecy zyja wsrod nas i nei morduja, a duzo wieksaze jest
    prawdopodobienstwo (jezslei sie porowna staystyki) ze zwykly zdorwy z
    dobrej rodziny czloiwek dokona zrbodni niz tak zepsuta czy chora osoba.

    P.