  • Data: 2005-10-20 09:44:58
    Temat: Re: alimenty - prosba o opinie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-10-20 03:15, Marta Wieszczycka wrote:

    > Że skoro łączne zarobki rodziców są powyżej średniej krajowej, to jest
    > normalne też, że na takim poziomie żyją dzieci.

    W założeniu, że rodzice żyją wspólnie - ok.

    > Nie znam ludzi, którzy wydawaliby na 2 dzieci łącznie tylko 20% swoich
    > zarobków. Rodzice zwykle starają się bardziej. Mówię oczywiście o
    > ludziach, którzy wychowują swoje dzieci. Ja wiem, że "czego oczy nie
    > widzą, tego sercu nie żal", ale właśnie po to są alimenty, żeby dzieci
    > nie traciły na rozwodzie rodziców. I znam sytuacje, kiedy na mniejsze
    > dzieci od ojców mniej od tego pana zarabiających zasądzano wyższe alimenty.

    A co w sytuacji, kiedy dziecko jest nieślubne? Jak wtedy mierzyć
    standard życia ojca i matki? Ilością zarobków? Ilością wydawanych
    pieniędzy czy poprostu zawartością lodówki? Bardzo mnie ciekawi sposób
    rozumowania ile ojcu należy zabrać z pensji żeby taka "mamusia" była
    zadowolona. Znam wiele przypadków, że chętnie zabrały by wszystko "na
    dziecko". Wiadomo dlaczego :)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg