  • 111. Data: 2008-10-05 16:30:32
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > A dlaczego karze się kobietę koniecznościa użerania się z kolejnymi
    > buntami dziecka?

    skoro nie chce się użerać to dlaczego nie odda dziecka ojcu?

    p.s. nie odpowiadaj, to było pytanie retoryczne, oczywiscie że dla
    pieniędzy:O(

  • 112. Data: 2008-10-05 16:45:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    gargamel napisał(a):

    > nieprawda, bo ten płacący, jak i nie płącący majątek posiada, więc
    > przestań ściemniać:O(

    A kobieta pozywająca przypadkowego faceta o alimenty mieć majątku nie
    może? I kto tu ściemnia?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 113. Data: 2008-10-05 16:47:56
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    gargamel napisał(a):

    > skoro nie chce się użerać to dlaczego nie odda dziecka ojcu?

    Skoro facet nie chce płacić alimentów, to czemu bawi się tak, że ma
    szanse na dziecko?
    Podobno tylko 3 % ojców występuje o opiekę, to masz odpowiedź, dlaczego
    nie odda.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 114. Data: 2008-10-05 17:01:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 18:30
    (autor gargamel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcaq7m$fqf$3@news.wp.pl>):

    > skoro nie chce się użerać to dlaczego nie odda dziecka ojcu?

    Co więcej, to ona była inicjatorką, to ona była sprawczynią...

    --
    Tristan

  • 115. Data: 2008-10-05 17:03:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 15:33
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcafo3$gs7$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie wiem, dlaczego uparłeś się, że płacenie alimentów to forma
    > dokopywania facetowi, a nie utrzymywania dzieci, ale to Twój problem.

    Bo ty wygeneralizowałaś w drugą stronę.

    > Nawet firmy farmaceutyczne sprzedające środki antykoncepcyjne najnowszej
    > generacji nie daja 100% gwarancji, a Ty twierdzisz, że kobieta jest
    > wszechwładna?

    No to ma te 97%.... Wystarczająco dużo. Facet ma 1%.

    --
    Tristan

  • 116. Data: 2008-10-05 17:05:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 17:10
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcalde$p4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tego wniosku nie wyciągnąłeś z tego, co ja napisałam, więc...

    Napisałaś. Co prawda wprost nie napisałaś Ty, tylko szynszyl, ale Ty pisałaś
    patetycznie o tym jak to Prawdziwa Menczyzna zesra się a zapłaci... I nie
    przyjmujesz argumentów, że ktoś może nie mieć możliwości takiej...

    --
    Tristan

  • 117. Data: 2008-10-05 17:11:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gc84va$4br$2@news.wp.pl gargamel <s...@d...na>
    pisze:

    > jake są szanse dozyskania niesłusznie zasądzonych
    > alimentów od osoby która te pieniądze juz dawno wydała?
    > a przeważnie żadnego majątku nie posiada,
    Posiada czy nie posiada, szanse sa mniej więcej takie:
    http://42.pl/u/14lM

    Przy okazji - na fakt zapobieżenia ciąży facet ma jeszcze jakiś mizerny
    wpływ, to na fakt jej przerwania lub donoszenia już żaden. Przykładowo -
    popełniła błąd (albo i oszustwo) kobieta, a facet nie ma żadnego wpływu na
    to co będzie dalej.
    Trudno oczekiwać aby ofiara cudzego błędu bądź oszustwa poczuwała się do
    odpowiedzialności.

    --
    Jotte

  • 118. Data: 2008-10-05 17:12:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gcalde$p4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Napisałaś. Co prawda wprost nie napisałaś Ty,

    Nie, to Ty sobie odczytałeś, tak, jak było Ci wygodnie. A ja z twoimi
    wyobrażeniami na temat tego, co ja sadzę, dyskutowac nie bedę.

    > tylko szynszyl,

    Szerszeń.

    I nie przyjmujesz argumentów, że ktoś może nie mieć
    > możliwości takiej...

    Jedynym argumentem może być kalectwo. Ale nawet utrata pracy nie jest
    takim argumentem na stałe, może być usprawiedliwieniem na pewien czas.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 119. Data: 2008-10-05 17:20:12
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > A kobieta pozywająca przypadkowego faceta o alimenty mieć majątku nie
    > może? I kto tu ściemnia?

    gdyby majątek maiął to by na kase nie leciała, a tak wracając do tematu to
    ściagalność jakichś tam nienależnych alinentóe, czy jakich kolwiek
    zobowiązań od kogoś z kogo da się ściagnąć jedynie majtki, jest nierealne,
    stąd jest całkowicie zrozumiałe miganie się w sprawie alimentów i tym
    podobnych spraw gdzie prawo jest pokręcone:O(

  • 120. Data: 2008-10-05 17:24:04
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Skoro facet nie chce płacić alimentów, to czemu bawi się tak, że ma
    > szanse na dziecko?

    a baba niby chce płącić? masa kobiet też sie miga

    > Podobno tylko 3 % ojców występuje o opiekę, to masz odpowiedź, dlaczego
    > nie odda.

    podobno to będzie wybudują autostrady, stadiony, hotele i lotniska, takie
    bajki to babci opowiadaj:O(