  • Data: 2005-05-16 17:50:33
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Kijak" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:d6ab5f$ipp$1@inews.gazeta.pl...

    > a wyciąganie alimentów od dziadków, chociaż zgodne z prawem,
    > jest niestety przejawem wyrafinowanego sadyzmu i trzeba mieć tupet, żeby
    > tak
    > postępować. Poczekaj, aż kiedyś Twój syn zrobi dziecko jakiejś
    > przypadkowej pannie, a potem Ty będziesz musiał fundować nowe ciuchy
    > jakiejś lafiryndzie, o której nawet nie wiesz, ile klas skończyła i
    > jedyne, co będzie Cię z nią wiązało, to że Twój dorosły przecież już
    > od wielu lat synuś ciachnął ją po pijaku na jakiejś imprezie, ale już
    > nawet nie pamięta na której.

    Ja, piernicze! Ten facet ma taką formatkę, z tym tekstem, i wrzuca ją kazdej
    kobiecie, która wspomni o alimentach od dziadków?

    Albo jest to dwóch zupełnie innych gości, tylko Adam Kijak nie był w stanie
    sam czegoś wymyślić więc ściągnął sobie text od Samotnika :D

    http://tinyurl.com/adqov

    Nie wiem czy śmiac się czy płakac nad taką żenadą.

    "Balcerowicz musi odejść!"

    Monika