    From: "Adam Kijak" <d...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty, pozew
    Date: Mon, 16 May 2005 16:37:38 +0200

    > Rozumiem że nie widzisz różnicy. Przykro mi, chyba coś z twoja głową jest
    > nie tak.

    No, różnica jest - pijanego jeszcze można zrozumieć, tłumaczyć zachowanie
    jego zamroczeniem alkoholowym.

    > Zastanawiałeś się kiedyś czy ty byłeś tym planowanym dzieckiem, czy
    > przypadkiem? Tylko szczerze.

    Nie, bo to nie ma znaczenia dla tego postu. Moja matka wybrała ojca, który
    nie opuścił rodziny
    a wyciąganie alimentów od dziadków, chociaż zgodne z prawem,
    jest niestety przejawem wyrafinowanego sadyzmu i trzeba mieć tupet, żeby tak
    postępować. Poczekaj, aż kiedyś Twój syn zrobi dziecko jakiejś
    przypadkowej pannie, a potem Ty będziesz musiał fundować nowe ciuchy
    jakiejś lafiryndzie, o której nawet nie wiesz, ile klas skończyła i
    jedyne, co będzie Cię z nią wiązało, to że Twój dorosły przecież już
    od wielu lat synuś ciachnął ją po pijaku na jakiejś imprezie, ale już
    nawet nie pamięta na której.

    Adam Kijak