    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty, pozew
    Date: Thu, 12 May 2005 21:36:37 +0200

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d60aii$h86$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >Te które pracują w przeważającej częsci dostają wynagrodzenie równe
    >najniższej krajowej

    Ale moze bieda uczy pokory? Moze ktoś myśli ze nie pojdzie pracowac za takie
    pieniadze skoro łatwiej jest wyciągnąc rekę po zapomogę. Poznałam na wlasnej
    skórze co to jest bieda ale nigdy nikomu nic nie zabralam, ani nie ukradlam.

    > A ile rąk i jaki stan zdrowia ma syn tej staruszki?

    Tego nie wiem bo go nie znam. Ale uwazam, ze we wszystkim trzeba byc
    człowiekiem. Gdyby dziadkowie byli posażni to inna bajka, ale zerowanie na
    staruszce dla mnie jest nieetyczne. Johnson napisal, ze gdyby miala lepszego
    adwokata to by się wybroniła przed takimi alimentami. Ja sądze, ze ona po
    prostu się sie nie starala wybronic bo uważa ze trzeba pomoc. Przeciez z
    wlasnej woli wnuczkom z drugiej rodziny oplaca bilety miesięczne. Chodzi mi
    po prostu o to, ze byc moze nie mialabym obiekcji na miejscu porzuconej
    kobiety pozwać dziadkow majacych emerytury powyzej 1200, ale nie
    zabieralabym na pewno prawie 50% 80letniej schorowanej kobiecie. Moze
    zamiast ja na stare lata pozbawiac godnego zycia i stawiac przed dylematami
    lekarstwa czy czynsz nalazy tak zmienic prawo, zeby syna nieroba zmusic do
    placenia.

    Inna sprawa, ze część matek pozywa rodziców męzą w ramach zemsty na exie.
    Koniec końców dziadkowie tez są po stronie matki [ dla jasnosci Monika - nie
    piję do Ciebie bo Twoją sytuację znam]

    HaNkA