eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoairpolonia platnosc karta › Re: airpolonia platnosc karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: airpolonia platnosc karta
    Date: Mon, 6 Dec 2004 00:11:23 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 22
    Sender: r...@p...onet.pl@brq195.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <cp04li$srm$1@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    <covq5n$13g5$1@news2.ipartners.pl> <covqd0$n97$1@news.onet.pl>
    <cp03v6$609$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: brq195.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1102288370 29558 83.29.110.195 (5 Dec 2004 23:12:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Dec 2004 23:12:50 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:261147
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:cp03v6$609$1@news.onet.pl...

    > Reklamuje sie w banku wydawcy karty. Korzysta z druku, ktory daja.
    > Zaznacza, ze sie odpowiednia krateczke - bank zwraca sie o zwrot do
    > ecardu - a card zwraca (albo nawet wczesniej bank). I to ecard martwi sie
    > skad wziac czy od syndyka czy z ubezpieczenia czy z depozytu!

    Michał! Ale te reklamacje to są w tym wypadku, gdy do transakcji nie doszło.
    Ktoś bez Twojej wiedzy na przykład posłużył się kartą. Albo na wyciągu masz
    jakieś transakcje, których nie robiłeś. Jeśli sama transakcja została
    zawarta prawidłowo, to banku reszta nie interesuje. Wyobraź sobie, że
    kupiłes telewizor płacąc kartą. Zepsuł się. To idziesz do sklepu, czy do
    banku?

    Ale na kanwie Twojego pomysłu przyszedł mi inny. Jeśli to była karta
    kredytowa, to często wraz z nią jest ubezpieczenie transakcji nią
    dokonanych. Ubezpieczenie rzeczy zakupionych itd. Trzeba by było w takim
    wypadku przejrzeć tę polisę, bo może sama transakcja była ubezpieczona.
    Wówczas miała by sens wizyta w banku. No ale to nie reklamacja samej
    transakcji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1