  • 1. Data: 2004-10-09 11:06:56
    Temat: adres w pozwie rozwodowym ?
    Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl>

    mam pytanie, czy we wniosku o rozwód mam podać adres zameldowania pozwanej,
    czy też ostatni adres zamieszkiwania jej (czyli mój), 6 lat mieszkaliśmy
    razem, lecz jakoś do głowy nam nie przyszło żeby ją przemeldować od jej
    matki. Obecnie adres jej pobytu jest nieznany.

    Jacobs

  • 2. Data: 2004-10-09 12:36:33
    Temat: Re: adres w pozwie rozwodowym ?
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razem, lecz jakoś do głowy nam nie przyszło żeby ją przemeldować od jej
    > matki. Obecnie adres jej pobytu jest nieznany.

    Adres pod ktorym akutalnie mieszka. Gdzie jest zamedlowana nie ma nic do
    rzeczy - moze byc i u Millera w domu.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 3. Data: 2004-10-09 13:07:17
    Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl>

    Użytkownik "DaMoN" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozwanej,
    >
    > Adres pod ktorym akutalnie mieszka. Gdzie jest zamedlowana nie ma nic do

    dziękuje za odpowiedź, tylko że ja nie wiem gdzie ona teraz jest. Znam kraj
    i miasto. Ostatnio mieszkaliśmy razem jako małżeństwo. Czyli mój adres ?

    Jacobs

  • 4. Data: 2004-10-10 05:14:28
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Podaj adres, pod którym jest zameldowana, a jako adres do doręczeń podaj
    swój. Nie musisz odbierać za nią korespondencji z sądu.