  • 1. Data: 2004-10-09 09:02:52
    Temat: warunki sanitarne
    Od: "lipoo" <c...@w...pl>

    Czy ktos sie orientuje jakie wymogi sanitarne
    stawia sanepid przed sklepami z suplementami dietetycznymi
    ( odzywki dla sportowcow )

    Pytam bo chcialbym sprzedawac je wysylkowo i nie wiem
    czy np mieszkanie ( czyste ) bedzie spelnialo te warunki...
    Odzywkom na 100% sie nic nie stanie ale z sanepidem nigdy nic nie wiadomo :(

  • 2. Data: 2004-10-10 15:10:56
    Temat: Re: warunki sanitarne
    Od: "kopp" <c...@w...pl>

> [...]
    > czy np mieszkanie ( czyste ) bedzie spelnialo te warunki...
    > Odzywkom na 100% sie nic nie stanie ale z sanepidem nigdy nic nie wiadomo :(

    nikt ? :(