  • 1. Data: 2004-10-09 08:52:08
    Temat: Alimenty,komornik
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    Witam!
    Nie potrafie wyegzekwowac od ojca alimentow,,i mam wyrok sadu,ktory przyznal
    mi alimenty w wysokosci 600zl.Kwota ta i tak proporcjonalnie do zarobkow
    ojca jest niska,ale ucieszyla mnie.Wyrok skierowalam, do komornika,ktory
    sciagal kwote okolo 450 zl,i przysylal co prawda nie do 10 kazdego
    miesiac,jak uwzglednione jest w wyroku,tylko pod koniec miesiaca.Teraz tzn
    od miesiaca pieniadze nie przyszly.Zadzwonilam wiec do komornika,i ten
    powiedzial,ze NFZ (z ktorego pieniadze przychodzily),nie wyplacil ich w tym
    miesiacu,wiec pytam co jest tego powodem,komornik mowi ze to normalne,i jak
    dotad nie robi nic w tej sprawie.Mimo iz dzwonilam i ponownie pytalam,i
    prosilam zeby dowiedzial sie co jest powodem nie przyslania pieniedzy z NFZ
    nic nie robi w tym kierunku.czy to jest normalne,czy ja jestem
    przewrazliwiona?Prosze o porade,co powinnam zrobic w tej sytuacji?Moze ktos
    byl w podobnej sytuacji.
    Pozdrawiam

    ---