    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: adaptacja strychu
    Date: Sat, 30 Sep 2006 22:48:11 +0200

    On Fri, 29 Sep 2006, a...@v...pl wrote:

    > -ogródki za domem sa podzielone geodezyjnie (jest KW)

    Czyli *nie* są częscią działki z domem, inaczej niż się spodziewałem.
    No to nie widzę dlaczego ktoś miałby dać sobie coś wyrwać z ręki ;)

    > -lokal ma być odrębny, umowa notarialna... i nic po za tym (jesli to ma być
    > moje- to tylko moje)
    > -jeśli dostaną kasę to chyba wszystko jasne- spotkanie u natariusza,

    Acha.

    > rezygnacja ze strychu, odpowiednie zapisy (że może tam powstać odrębny lokal
    > mieszkalny)itd. To chyba wszystko.

    Znaczy o tym czy może to być lokal *mieszkalny* to chyba stosowny
    urzędnik w gminie/mieście musi zatwierdzić. Nie jestem prawnikiem, ale
    sądząc po stosach pism które dostawałem przy próbie kiwnięcia palcem
    w zakresie budynku byłoby dziwne jakby nie :[
    Znaczy to że kupić da się lokal pt. "strych" to jedno.
    To czy UM/UG wyda zgodę na zmianę klasyfikacji na "mieszkalny" to drugie.
    A to zaś że na .podatki z rzadka wychodziło (przy okazji ulg remontowych,
    które nie przysługiwały) że nie tylko na strychu ale w ogóle w budynku
    gospodarczym "garaż basen hol dwa balkony" ludzie latami mieszkają
    to trzecie :)

    pzdr, Gotfryd