  • Data: 2020-10-29 15:18:49
    Temat: Re: aborcja
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-29 o 14:19, Wiesiaczek pisze:

    > Argumenty masz powalające, wymiękam.
    > Podyskutuj z u2 albo innym okazem z mojego KF-a.

    U2 poszedł sobie.
    Natomiast twoja teoria o szybszym rozwoju znana była powszechnie
    za komuny. Niemcy zwiększyli produkcję samochodów osobowych z miliona
    na milion i dziesięć tysięcy co dawało zaledwie jedno procentowy
    przyrost. A my zbudowaliśmy nową fabrykę i roczna produkcja aut
    skoczyła z pięćdziesięciu tysięcy na pięćdziesiąt pięć tysięcy.
    W rozwoju procentowym byliśmy potęgą, w realu nie.
    Potęgą też byliśmy w dziedzinach produkcji z których cywilizowany
    świat się wycofywał. Piecach hutniczych czy ilości tokarek
    które to dobra po zmianie ustroju okazały się warte tyle ile
    zapłacili za nie złomiarze.