  • 11. Data: 2008-09-25 17:30:48
    Temat: Re: abonament RTV - dla Ciekawskich :)
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Spoko... jako, że kobieta koń - niejakie coś zwane Jolanta Rutowicza będzie
    jurorowała w tańcu gwiazd na lodzie osoby zdegustowane zostają zwolnione z
    "obowiązku" opłacania abonamentu. Oczywiście należy wyrejestrować TV na poczcie.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-09-25 18:47:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Solaris wrote:

    > Tak trochę OT...
    >
    > Czyli posiadająć radyjko za 5zł ze sklepu czy też radio w samochodzie muszę płacić?

    tak.
    to akurat sprawa jest czysta

    > Generalnie większosć telefonów wyposażona jest w radio..

    i tutaj jest pies pogrzebany, bo zadne paragrafy tego nie precyzują.
    Jest jedynie wykładania KRRiTV na temat, że urządzenia, których
    pierwszoplanowym zadaniem nie jest odbiór sygnału nie podlegają opłacie.
    Z tym, że wykładania rady prawa nie stanowi.

  • 13. Data: 2008-09-25 18:47:46
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czyli posiadająć radyjko za 5zł ze sklepu czy też radio w samochodzie muszę
    płacić?
    > Generalnie większosć telefonów wyposażona jest w radio..

    To zależy co kupowałeś. Jeśli kupowałeś telefon czy samochód to nie musisz żadnego
    abo płacić.

    *piotr'ek*

  • 14. Data: 2008-09-25 19:00:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gbgmcl$643$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > To zależy co kupowałeś. Jeśli kupowałeś telefon czy samochód to nie
    > musisz żadnego abo płacić.
    A mieszkanie z telewizorem na wyposażeniu?
    IMO to nie tak. Opinia KRRiT nie jest źródłem prawa (i słusznie) lecz
    przepisy prawa podlegają interpretacji i wykładniom, które można
    kwestionować
    Zwracam uwagę, że nie płaci się po prostu za posiadanie (używanie)
    odbiornika (urządzenia technicznego przystosowanego do odbioru programu)
    tylko za posiadanie odbiornika będącego w stanie umożliwiającym
    _natychmiastowy_ _odbiór_ programu.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-09-25 19:13:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-25 14:31 AGTR napisał/a:

    > zatem czy posiadając komputer i ogladając TV przez internet też należy
    > płacić?

    A co pocztę ma obchodzić co posiadasz w komputerze?

    > Czy wy opłacacie abonament RTV?

    Tak, bo oglądam tv z telewizora i mam radio.

    --
    animka

  • 16. Data: 2008-09-25 20:33:36
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Thu, 25 Sep 2008 21:00:47 +0200, jakże pięknego
    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wystukał co zawarte poniżej:

[...]

    Tak trolując troche, TV z uszkodzonym włącznikiem nie pozwoli mi na natychmiastowy
    odbiór programu. ;)

    --
    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584

  • 17. Data: 2008-09-25 21:02:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:20080925223336.f1fcd68c.solaris@be.inspired Solaris
    <s...@b...inspired> pisze:

    > (...) TV z uszkodzonym włącznikiem nie pozwoli mi na
    > natychmiastowy odbiór programu. ;)
    Istotnie, właśnie o to chodzi.
    Możesz go jednak używać jako podstawke pod palmę.
    Bezpłatnie.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-09-25 21:07:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Solaris wrote:
> [...]
    > : _natychmiastowy_ _odbiór_ programu.
    >
    > Tak trolując troche, TV z uszkodzonym włącznikiem nie pozwoli mi na natychmiastowy

    tez juz było.
    A z pilotem w szafce też nie.

  • 19. Data: 2008-09-26 19:17:11
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

> [...]
    > odbiornika (urządzenia technicznego przystosowanego do odbioru programu)
    > tylko za posiadanie odbiornika będącego w stanie umożliwiającym

    Czyli odpada na wejściu:
    - radio/TV w aucie - bo auto trzeba otworzyć, aby z niego korzystać
    - radio/TV w telefonie - bo potrzeba dopiąć antenę i wybrać w menu odpowiednią opcję
    - dekodery C+, Polsatu, N-ki bo muszą być włączone i abo opłacony, aby program
    odbierac
    - o kompach nawet nie wspomnę.

    *piotr'ek*