  • Data: 2019-03-21 12:53:30
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: brawo <n...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 marca 2019 23:22:41 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie. Po pierwsze to nie jest sklep. Powinno być menu, bo to jest raczej
    > knajpa. Nie chadzam do takich klubów, ale sadzę, że menu na sztukę
    > gdzieś tam jest. Ale jeśli nawet nie ma, to z prawem karno-skarbowym nie
    > ma to nic wspólnego, a i na pewno nie jest to przestępstwo. Sadze, że
    > wykroczenie przeciwko prawom konsumentów.

    To jest grupa dyskusyjna i mnie chodzi o znalezienie sposobu na eliminację
    tego typu niebiznesowych wręcz przestępczych praktyk.

    Ja jak miałem kontrolę w sklepie to cena musiała być na każdym towarze.

    > Posłuchaj. Idziesz do teatru. Wszczynasz awanturę, że na cenniku nie ma
    > ceny za taniec aktorki? Taki lokal, to jest właśnie niby taki teatr.

    W teatrze jest cena za cały spektakl, aktorki nie chodzą po widowni z lewymi
    terminalami.

    > Dziewczyny się rozbierają i tylko idioci myślą, że za darmo. Tyle, że to
    > jest wliczone w cenę drinka, czy piwa.

    Przecież pieniądze zostały gdzieś przelane z konta frajera i widać
    wyraźnie ile było tych transakcji pamiętaj, że klient był napojony
    jakimś środkiem i te transakcje były dokonywane bez pełnej świadomości.

    Również ceny z terminala gdzieś są u pośrednika między terminalem a bankiem.
    To wszystko powinno dać się sprawdzić. Cena nie może fruwać, musi być stała
    inaczej mamy właśnie taki burdel.

    > Pytanie, czy to była jedna usługa. Wykluczysz, że idiota kupił 5
    > drinków? Nie jest to zabronione.

    Drinki to małe piwo, tu były setki róż po sto parę złotych sztuka.
    Nie wmówisz mi, że to nie jest przestępstwo.

    > Idę o zakład, że cennik leży na barze...

    Więc wystarczy porównać cenę na barze z ceną na rachunku,
    ewidentne przestępstwo nazwane oszustwem, złodziejstwem.

    > Reasumując, to są lokale oczywiście obliczone na wyciągnięcie kasy.

    Nie może być w Polsce takich lokali, państwo traci na turystyce
    traci opinię.

    > Mozna w potocznym znaczeniu twierdzić, że oszukują. Ale jest pewna
    > różnica pomiędzy karalnym oszustwem, a oszustwem samym w sobie. Jak
    > dziewczyna Ci mówi, ze Cię kocha, to tez może oszukiwać, ale czy w razie
    > ujawnienia, ze kłamała polecisz do prokuratury?

    To ją rzucam i nie wiąże się to z moim bankructwem, jeśli wiązałoby się
    z bankructwem to jak najbardziej nadaje się dla prokuratora.

    Nie jest to tematem wątku ale panie Morawiecki kliko-kredyto-pożyczki
    to następna afera po frankowej.
    Pisałem już, że kredyto-pożyczki w Polsce tylko na umowach w formie pisemnej
    z siedmiodniowym lub czternastodniowym opóźnieniem jej realizacji,
    który to czas jest na ewentualne jej unieważnienie. Dołóżmy jeszcze
    pożyczki rządu to za niedługo jesteśmy z ręką w nocniku.

    Również banki powinny pomyśleć o drugim pinie alarmowym, który pokazywałyby
    udaną transakcję lecz w rzeczywistości by jej nie było ale umożliwiającymi
    obserwację zachowania się odbiorcy takiej płatności.
    Świadomość tego wprowadziłaby niepewność w grupach przestępczych.

    Andrzej.