  • Data: 2014-04-18 16:58:17
    Temat: Re: Żydostwo poluje i łupi Polaków do ostatniego pokolenia
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Te bandyckie prawo obowiązuje jeszcze od Gomułki:
    > Podstawa prawna:

    ja wiem że obowiązuje i zgadzam się że bandyckie, a o bankach nie
    wspominasz, tajemnica bankowa i miliardy na kontach po zmarłych

    wiem bo sam przerabiałem i teraz żyje w niepewności czy mój sp ojczulek
    nie porobił długów i nagle jakiś bank pod koniec terminu się nie upomni
    o długi

    a kredyty dają w 3 minut na lewe niesprawdzone nieprawdziwe dane

    złodziejski kapitalizm i żydostwo