  • Data: 2014-04-18 17:06:59
    Temat: Re: Żydostwo poluje i łupi Polaków do ostatniego pokolenia
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fifak" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:53513d89$0$2375$65785112@news.neostrada.pl...

    > ja wiem że obowiązuje i zgadzam się że bandyckie, a o bankach nie wspominasz,
    > tajemnica bankowa i miliardy na kontach po zmarłych
    >
    > wiem bo sam przerabiałem i teraz żyje w niepewności czy mój sp ojczulek nie
    > porobił długów i nagle jakiś bank pod koniec terminu się nie upomni o długi
    >
    > a kredyty dają w 3 minut na lewe niesprawdzone nieprawdziwe dane
    >
    > złodziejski kapitalizm i żydostwo

    Od strony mojej żony, zmarły w tym miesiącu szwagier i jej matka, u której
    ostatnio mieszkał szwagier żyli na kredytach. Matka jescze żyje, ale nie wiem,
    czy jak żona szwagra i jego dzieci odrzucą spadek długów po nim, to dopiero od
    tego momentu jest powołana jego matka, a dopiero po ewentualnej jej śmierci moja
    żona (jego siostra) czy razem z matką, bądź razem z żoną i dziećmi zmarłego
    brata?

    Jakie są terminy przedawnienia długów (bankowych np.), jak i od kiedy one biegną
    bądź są wstrzymane?

    boukun