  • Data: 2014-04-19 12:19:33
    Temat: Re: Żydostwo poluje i łupi Polaków do ostatniego pokolenia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-18 16:39, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > No dobrze, ale jak w takim razie wierzyciel ma odzyskac co jego?

    Nie powinien odzyskać, zaryzykował i przegrał.
    W cywilizowanych realiach jak mam pomysł na biznes a nie mam
    pieniędzy to bank czy inny pożyczkodawca wchodzi ze mną w spółkę.
    W nie cywilizowanych pożycza i jak coś i się stanie to odzyskuje
    pieniądze od moich spadkobierców. Nie jest to sprawiedliwe rozwiązanie.