eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac) › Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "wirtualna" <w...@w...pl.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
    Date: Thu, 5 Aug 2004 09:45:04 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <cesoht$ero$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <u59Qc.20697$M72.3007@news.chello.at> <cer71g$ho1$2@news.onet.pl>
    <ceriu5$h2h$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs8.idea.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1091691903 15224 217.116.100.250 (5 Aug 2004 07:45:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Aug 2004 07:45:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:231472
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin" <m...@b...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:ceriu5$h2h$1@inews.gazeta.pl...
    > Tylko trzeba byc upartym i znalezc punkt zaczepienia.
    > Np. w moim przypadku: brak instrukcji obslugi w jezyku polskim,
    brak instrukcji w jezyku polskim stanowi powazna wade / stanowi o
    niezgodnosci z umowa towaru. Jest to bardzo powazne uchybienie.

    p.
    W,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1