  • Data: 2004-08-06 01:38:47
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cesrmb$ii4$1@news.onet.pl>, kam wrote:
    > O nie, na taką interpretację ustawy zgodzić się nie można :)
    > W niektórych sytuacjach 'odpowiedni termin' może być krótszy niz 14 dni
    > i liczy się od zgłoszenia żądania.

    Mam wątpliwości czy powinienem odpowiadać, bo rzucam konsumentom (a więc
    też sobie :) kłody pod nogi ale myślę, że nie byłoby zbyt dużej
    ekwilibrystyki przy uzasadnianiu terminów ponad 14 dniowych. Jeśli nie ma
    polskiej instrukcji to skąd ma ją tak ad-hoc skombinować? Pewnie zwróci
    się do dystrybutora sprzętu, a ten w skrajnym przypadku do producenta.
    14 dni to też subiektywnie spora uciążliwość, ale wobec starań sprzedawcy
    mam spore watpliwości czy sąd weźmie tu stronę klienta. Zaryzykowałbyś
    pozew jako prosty konsument (nie jako kwiat palestry)? :)

    --
    Marcin