eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac) › Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
  • Data: 2004-08-05 08:26:52
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <cesoht$ero$1@atlantis.news.tpi.pl>, wirtualna wrote:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@b...maila.pl> napisał w wiadomości
    > news:ceriu5$h2h$1@inews.gazeta.pl...
    >> Tylko trzeba byc upartym i znalezc punkt zaczepienia.
    >> Np. w moim przypadku: brak instrukcji obslugi w jezyku polskim,
    > brak instrukcji w jezyku polskim stanowi powazna wade / stanowi o
    > niezgodnosci z umowa towaru. Jest to bardzo powazne uchybienie.

    Na której usunięcie sprzedawca ma 14 dni plus tyle czasu ile naprawa tej
    wady tego wymaga. Dopiero jak mu sie nie uda można odstąpić od umowy.
    Słowem jak się uprze to za efektywnie ten zwrot towaru tu nam nie wyjdzie,
    a obie strony mają takie punkty zaczepienia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1