  • Data: 2004-08-07 21:21:31
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Aug 2004, kam wrote:
    [...]
    > + > Zresztą - jest to "hak na naiwnych" wożonych na "wycieczkę
    > + > za 20 zł" sądzących że nie kupują "w firmie" :)
    > +
    > + Tyle że liczy się jeszcze trwałość takiego lokalu

    No, numer z namiotem przed sądem by nie przeszedł :)

    > + i jego przeznaczenie (a
    > + także oznaczenie). Restaurację trudno uznać za lokal przedsiębiorstwa
    > + prowadzącego sprzedaż.

    Zgoda.
    To wycieczka "idzie" do jakiejś nieruchomości wynajetej od godziny
    12:30 do 14:45 :) i oznaczonej wystarczająco "wyraźnie"... :(

    > + Inna sprawa, że bez rozstrzygnięcia przez sąd takiej
    > + firmy się nie przekona...

    Jestem niemal pewien że widziałem wyroki w których konsumenci
    podobne sprawy przegrali - ale znaleźć nie umiem (zaś "z glowy
    czyli z niczego" to wiadomo... :])

    pozdrowienia, Gotfryd