  • Data: 2007-05-07 04:51:35
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:

    > Przecież kupujący tę rzecz wcześniej odebrał a to o czym teraz mówimy to o
    > ponownym przytarganiu towaru bez związku z wcześniejszą umową lub w ramach
    > procesu reklamacyjnego.

    Nie, ty tak to interpretujesz. Ja interpretuje to inaczej ...

    Ile rzecz muszę trzymać, by była już "odebrana", czy wystarczy że z
    rzeczą wyjdę za drzwi sklepu, a następnie wróce i zostawię ją na ladzie?

    Obrazowy przykład,
    Mam dług pieniężny płacony poleceniem zapłaty. Polecenie zostało
    zrealizowane, a następnie cofnięte. Zapłaciłem dług, czy nie? [pieniądze
    dotarły do adresata, ale potem się rozmyśliłem i wycofałem pieniądze]

    Ale znudziło mnie to już ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com