eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru bez podania przyczyny.. › Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Date: Mon, 07 May 2007 06:51:35 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <f1mba4$939$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f1fhuk$alg$1@node1.news.atman.pl> <f1flg3$buv$1@news.dialog.net.pl>
    <1nvyiens88lgh$.ahz6j5tr7inr$.dlg@40tude.net>
    <f1frtf$ob5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@4...net>
    <f1g1mj$lbi$1@news.dialog.net.pl> <f1hfdt$mt4$5@news.onet.pl>
    <f1k01l$lqj$1@inews.gazeta.pl> <f1kb6k$vi0$2@news.onet.pl>
    <f1kckk$q3f$1@inews.gazeta.pl> <f1kd6o$gnk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1kd7u$rh6$2@inews.gazeta.pl> <f1kg8u$s8s$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <f1khd9$d1l$1@inews.gazeta.pl> <f1kium$7l0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <g...@z...router> <f1kl4p$d9i$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <f1l9sa$c16$2@inews.gazeta.pl> <f1lafa$35b$3@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1lcaa$o98$1@inews.gazeta.pl> <f1lctb$bot$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <8...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 83.2.19.84
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1178513540 9321 83.2.19.84 (7 May 2007 04:52:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 May 2007 04:52:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)
    In-Reply-To: <8...@z...router>
    X-Antivirus: avast! (VPS 000738-3, 2007-05-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460102
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:

    > Przecież kupujący tę rzecz wcześniej odebrał a to o czym teraz mówimy to o
    > ponownym przytarganiu towaru bez związku z wcześniejszą umową lub w ramach
    > procesu reklamacyjnego.
    >

    Nie, ty tak to interpretujesz. Ja interpretuje to inaczej ...

    Ile rzecz muszę trzymać, by była już "odebrana", czy wystarczy że z
    rzeczą wyjdę za drzwi sklepu, a następnie wróce i zostawię ją na ladzie?

    Obrazowy przykład,
    Mam dług pieniężny płacony poleceniem zapłaty. Polecenie zostało
    zrealizowane, a następnie cofnięte. Zapłaciłem dług, czy nie? [pieniądze
    dotarły do adresata, ale potem się rozmyśliłem i wycofałem pieniądze]


    Ale znudziło mnie to już ...


    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com
    "Ars iuris non habet osorem nisi ignorantem"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1